G: Jos nyt vaihtaisit etunimeä, minkä nimen ottaisit?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (28)

Samana vuonna syntyneeseen Kristaan en ole koskaan törmännyt henkilökohtaisesti, vaikka heitä siis toki onkin! Eikä koulussa ollut koskaan omalla tai rinnakkaisluokilla Kristaa.

On taas kekseliäisyys valloillaan. Miten nimi voi muutenkaan olla ruma tai läski? Ei jymmärrä, ei sitten millään? Tai jos munkin nimi on tyhmä, kun en ymmärrä!

Olen Noora. Äitini olisi halunnut minusta Ellinooran..

Itse pitäisin Eleanoorasta.

Nykyisellä (mieheni) sukunimellä se kuulostaisi tyhmältä tyyliin: Eleanoora "Virtanen" Mutta tyttönimen kanssa se olisi sopinut ihan kivasti.

Valitsisin varmaan nimekseni Marin.

En siksi, että se olisi kaunein tms., vaan siksi, että se tuntuu tutulta ja jotenkin jopa vähän omalta. Isoäitini oli Maria, ja ehkä siksi Marissa jotenkin tuttu kaiku. Kuitenkaan en toisen isoäitini tai oman äitini nimessä kuule mitään "omaa" vaikka niminä ovat erikoisempia ja ehkä jollain lailla jopa kauniimpia.

"onko nimesi ruma vai läski?"

Kyllä huomaa, että koululaisten joululoma on alkanut!

Aiheesta: Minäkin tykkään tuosta Kaislasta, en vain tiedä, sopisiko se minulle. Itsensä uudelleen nimeäminen on yllättävän vaikeaa!

Olen Sanna ja aina on harmittanut etteivät vanhempani voineet laittaa sitä Su:ta nimeni eteen;-)

Miriam kävisi myös, mietittiin minulle aikoinaan, näin lukee vauvakirjassani.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat