Lääkäreiden lupauksiin ei ole pätkääkään luottamista

Vierailija

käytin lasta neuvolalääkärissä ja lääkäri suunnitteli lapselle lähetettä poliklinikkakäynnille. Koska itse on myös kyseisellä polilla lääkärinä, lupasi itse hoitaa asian jotta vältytään turhalta byrokratialta.

Lupasi soittaa minulle, kun lapsi on kirjattu taas polin asiakkaaksi, olemme siellä aiemminkin käyneet.

Antoi kyllä myös oman numeronsa jos hänestä ei mitään kuulu.

No, ei ole kuulunut mitään eikä neuvolantäti tiedä asiasta mitään eikä myöskään polin osastosihteeri. Yritin tietty sille lääkärille soittaa, mutta en saanut kiinni.

Neuvolalääkäristä on nyt 3 viikkoa ja tämä sitten tietää taas minulle lisää päänvaivaa.

Arvasin että ei se lääkäri mitään oikeita töitä tee

Kommentit (6)

Vierailija

että lapsesi vaiva ei ole niin akuutti, että ihan näitä kiireellisimpiä aikoja polilta ei teille olla antamassa. Ei minusta kolme viikkoa ole kovinkaan pitkä aika näissä asioissa ja jos lääkärin teksteihin oli kirjattu "lähete polille" niin tod.näk. se on tehty.

Vierailija

mutta ei hoidakaan. Muka muisti meidät joltakin polikäynniltä, vaikka minä en kyllä muista koskaan kyseistä lääkäriä lapseni kanssa tavanneeni.

Pitää alkaa pommittaa kohta neuvolantätiä kun soittoaika alkaa

Vierailija

Lainaus:

tai sitten olet surullisin, säälittävin ihminen maailmassa tänä jouluna.

on surullinen ja säälittävä jos ottaa päähän jonkun ammattitaidottoman lekurin katteettomat lupaukset? t. ei ap, jota myös ottaisi päähän.

Vierailija

ko lääkäri oli kirjannut tietoihin että lapselle lähete polille, yms.

No, odottelen vielä vuodenvaihteen yli ja alan sitten kysellä lähetteen perään

Vierailija

Kävimme lääkärissä torstaina ja lääkäri lupasi soittaa seuraavan viikon aikana, kun menee takaisin sairaalaan töihin. Eipä soittanut eikä ollut itse paikalla kun sitten viikon päästä neuvolakäynnistä itse soitin lääkärin antamaan numeroon

Ihan sama vaikka saamme kutsun polille vasta keväällä, kunhan tiedän että asia ei jää roikkumaan eikä etene.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat