ei hitto mikä hauva meille tuli :)

Vierailija

poitsu on ollut 2 yötä vasta talossa ja viihtyy parhaiten sohvalla tai 2v tytön sängyssä.. (niihin pääsee itse ja menee heti kun silmä välttää) pitäs vaan olla kova ettei ainakaan tuolla sängyssä oleskelisi, mutta toinen on nii lutunen ettei millään raaaskisi :) mites teillä muilla koiraihmisillä, onko ollut samanlaista touhua?

Kommentit (6)

Vierailija

myös ihanan lutuinen koiru, ja jo pienestä pitäen oppi "sohvaperunaksi" ja nyt 5v.,. katsoo pahalla silmällä kun se komennetaan pois sohvalta tai tuolilta jos joku tahtoo siihen istumaan;)

Tämä koiraneiti osaa näyttää marttyyrilta todella hyvin....

Vierailija

että siis se sänkyyn (viereen tulo) saattaa olla tuota emokaipuuta, kaipaa siis lämpöä ja läheisyyttä. Siksi koira paikka kannattaa tuoda siihen oman sängyn viereen jossa sitä pentua on helppo rauhoitella

Vierailija

Niin sillä voi olla jonkinlaista emokaipuuta. Elikkä oma peti jossa tuttua hajua (esimerkiksi emon hajua) oman sängyn viereen ja jos hauva rupee esimerkiksi yöllä vikisemään niin voi silitellä ja rauhoitella koiraa.

Meillä kennelistä antoivat mukaan sellaisen vanhan t-paidan resun joka oli ollut emon sängyssä. Tuttu tuoksu --> rauhoitti pentua

En ole mikään kasvattaja enkä mikään koiraguru, mutta tämä toimi ainakin meillä. Koirana valkoinen länsiylämaanterrieri aka. westie

Vierailija

ei tosin saatu mitään mukaan, missä olis emon hajua.. olen nyt 2 yötä nukkunut itse sohvalla ja hauva lattialla (oma kori ei kelpaa). mutta heti jos sohva on tyhjä hyppää siihen nukkumaan :) tänään otettiin lastenhuoneen matto pois ja hauva pääs ekaa kertaa tutustumaan siihen huoneeseen ja heti löys tytön sängyn... pakko se on kai komentaa sieltä veke... :) ap

Vierailija

seuraavat 15 vee sulla on sohvat ja sängyt koirankarvoissa jos nyt annat periksi. Kaikki mikä on kerran sallittua, on aina sallittua.

Kaikki koiranpennut yrittävät kaikkea!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat