Nyt ottaa päähän!

Vierailija

Meidän taloyhtiössä (rivitalo) ei ole huoltofirmaa vaan pihatyöt (lumen luonti, haravoinnit...) on hoidettu omin voimin, näin on säästetty yhtiövastikkeessa.

Palasin juuri viimeisiltä jouluostoksilta ja sillä välin oli joku ihana naapuri tehnyt lumityöt parkkipaikalta ja asuntojen edustoilta - kaikilta muilta paitsi meiltä! En tiedä mitä yrittävät meille viestittää, aika vaikea tällaista on kuitenkaan olla ottamatta henkilökohtaisesti.

Me ollaan tehty lumityöt tänä talvena vasta 2 kertaa. Tiedän että se on vähän, mutta silloin kun ollaan tehty niin ollaan hoidettu koko taloyhtiön alue, kaikkien parkkipaikat ja ovien edustat. Useammin olisi toki voinut tehdä, mutta se on hieman hankalaa kun on pieni, alle vuoden ikäinen lapsi joka ei ulkona paikallaan viihdy sitä aikaa kun lumitöihin menee (n. 1h) ja mies tekee pitkää päivää töissä. Jonkun kerran olen ollut lumitöitä menossa tekemään kun lapsi on käynyt päiväunille, mutta siihen mennessä ne on jo joku muu ehtinyt hoitaa.

Olisi vaan niin paljon kivempi että asioista voisi puhua suoraan, tulisivat vaikka sanomaan että onko meidän mahdollista tehdä lumitöitä useammin. Tällaisesta tulee vaan paha mieli.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä on rivariyhtiössä sama systeemi (tosin kone käy auraamassa kulkuväyät kovan sateen jälkeen) ja usein kotona olevat ehtivät tehdä lumityöt ennen kuin me töistä tulevat ehdimme kotiin. Olen asiasta ihan reilusti puhunut naapureiden kanssa ja sanonut, että jättävät hommia välillä meidänkin tehtäväksi.

Meidän taloyhtiössämme on kyllä hyvä henki ja vaikuttaa ainakin siltä, ettei kukaan ole pahoittanut mieltä, jos toiset eivät ehdi aina niin paljoa hommia tehdä.

Vierailija

kun sain tytön nukkumaan. Ajattelin kyllä että jos samaan aikaan sattuu naapureita pihalle niin otan asian puheeksi - ihan hyvässä hengessä. Yleisesti mun mielestä meidänkin taloyhtiössä on hyvä henki ja jos lumityöt on tänään tehnyt se naapuri ketä luulen, niin hänen kanssaan kyllä pystyy keskustelemaan.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat