Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana jälkkäri jouluksi?

Vierailija

Olen kehittänyt itselleni jo jonkinlaisen ongelman siitä, kun haluaisin tehdä jotain tosi hyvää jälkkäriä jouluksi. Jotain kakkua, torttua tm. Reseptejä löytyy netistä ja lehdistä vinot pinot, mutta kovin tuntuu olevan vaikeaa päättää. Mikä on sellainen herkku, jota voisit suositella?

Kommentit (13)

Vierailija

litra vanilijajäätelöä siihen sekaan rommirusinarahka purkillinen.Jätskin kannattaa olla vähän pehmeetä kun sekotat ne keskenään.

Vierailija

vaaleassa glögissä kuoritut päärynät melko pehmeiksi. Tee suklaakastike itse, kaada päärynoiden päälle ja ripottele päälle hasselpähkinärouhetta. Hyvää!!

Vierailija

Kaneliwokatut omenat ja jäätelö.

Muita meidän suosikkeja glögipäärynät ja erilaiset "sotketut" jäätelöt. Eli esim. jäätelön sekaan jotain puolukkaista tai sitten vaikka kanelin kanssa keitettyjä luumuja ja itse juuri eilen tein joulua varten pakkaseen valmiiksi pipari-marenkijäätelöä.

Vierailija

Eli ikäänkuin luumurahka, oikeista luumuista ja kunnon kermaisa, sitten hyydytetään kauniiseen vuokaan liivatteilla ja koristellaan kermavaahdolla ja luumuilla. Ihanaa!!

Vierailija

Muutkin vinkit kuulostivat hyviltä - aika monessa tosin miinuspuolena on se, että ollaan menossa jouluaterialle kylään eli pitäisi olla sellainen, jonka voi ottaa mukaan. ap

Uusimmat

Suosituimmat