Jos miehesi kaveri pyytäisi miestäsi synnytykseen tueksi, mitä ajattelisit?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Miehelläni ei ole oikeastaan ollenkaan naispuoleisia ystäviä, joitain työkavereita vain. Itselläni on miehiäkin ystävinä, mutta kyllä sinne synnytykseen tukihenkilöksi lähtisi ehdottomasti nainen.

Vierailija

Meill itsellä neljä lasta ja mies ollut kaikissa synnytyksissä mukana. Olen monen monen naisen suusta kuullut kuinka hyvä mies minulla on. On paljon lasten kanssa ja osaa neuvoa ja keskutella muiden kanssa lasten kehityksestä ja isyydestä.

En tiedä lähtisikö mieheni, minä kyllä kannustaisin kovasti.

Vierailija

tapahtuma, että siinä edetään jo suhteessa reippaasti ylemmälle tasolle. Sen jälkeen omien mahdollisesti pienienkin ihastumistunteiden kertominen, sänkyyn meneminen jne ovat jo paljon helpompia.

Mielestäni on luonnotonta, että synnytyksessä olisi mukana toista sukupuolta oleva (siis jokin toinen kuin oma mies).

Ja täytyy sanoa, että olisin jo mustasukkainen jos miehelläni olisi tuollainen suhde johonkin naiseen, että tulee edes pyytää mukaan synnytykseen.

Vierailija

ja kieltämättä mieleen tulee, että liekö miehesi lapsen isä. Itse en kovin monta intiimimpää hetkeä mieheni kanssa muista kuin lasten syntymät... Olisi outoa, että hän kokisi sen jonkun muun kanssa etenkään, jos lapsi ei ole yhteinen. Miksi miehesi suostuu sinne menemään?

Vierailija

Ensinnäkin sinultakin olsi voinut kysyä asiaa, muuten on kyllä törkeetä käytöstä. Ja toisekseen MIKSI? Kyllä heti kuullostaa, että on lapsen isä kyseessä.

Vierailija

eikö sillä ole ketään muuta, naista ystäväna, jota voisi pyytää. Outoa pyytää "vierasta" miestä mukaan, vaikka olisi läheinenkin ystävä. Mutta jos näin on, mikäpä siinä. Mieheni on kyllä niin vakaa ja rauhallinen persoona, että voisin ymmärtää, miksi joku haluaisi juuri hänet tuekseen, jos miespuolista ystäväänsä harkitsisi.

Tietysti päästäisin, ei se ole minun asiani kieltää. Pillun se mies on nähnyt ennenkin, ei siinä mitään sokeutumista tapahdu. varsinkaan, jos se pillu on verinen ja 10 cm auki... Eli jos itse kokee menemisen sopivaksi ja tarpeelliseksi, niin siitä vaan. Varmasti syntyvään lapseen tulisi tavallista vahvempi side, jos on ollut mukana syntymässä. Uhkana en osaa sitä pitää.

Sillä ei sinänsä ole osallistumisen kannalta väliä onko mies lapsen isä. Jos on pettänyt, se on erikseen selviteltävä juttu.

Vierailija

Jos on jotain näistä, niin asia on ymmärrettävissä! Silti epäröisin "päästänkö". Juuri tuon voimakkaan tunnelatauksen jne vuoksi, mitä synnytyksessä synnyttäjän ja tukihenkilön välillä on.

Jos miehesi on tavallinen insinööri Nokialla eikä ole lääketieteestä yhtään kiinnostunut ja vain meseillyt tämän naisen kanssa niin jotain vaikuttaisi olevan pielessä. Joko on meseilyn ja puheluiden lisäksi tehnyt vähän muutakin naisen kanssa (esim. lapset) tai sitten miehesi on tämän naisen ensirakkaus, ihonalainen tms ja tahtoo sen takia tämän sykähdyttävän miehen mukaan synnytykseen (mikä ei siis todellakaan olisi ok vaimona)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat