G: Joulun sairastelut tähän pinoon pomppikaa..

Vierailija

Yksi lapsi selvinnyt "voiton puolelle" eli yskii enää vain vähän, toinen lapsi vasta aloittelee, eli kuumeessa ja räkäinen, minä ab-kuurilla ja mieskin sairastui vihdoin, yskii tuolla keuhkojaan pihalle :(

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ajottaista kipua ja korva lukossa. Haen kuurin sitten joulun jälkeen jos vivat pahenee. Nuorimmainen oli su kuumessa ja pieniä yskänpuuskia vielä. Eli sanoisin että kuitenkin melkosen terveitä ollaan.

Vierailija

nielasemaan ei pysty ja puhuminen tuottaa vaikeuksia. lapsi on jo selviimässä..ja mä oon vielä joulun töissä,kiva tehdä 10 tuntista päivää kipeenä kun en kehtaa hakee saikkua (kenet ne muka sais jouluna mua tuuraamaan?) :(

Vierailija

nyt vuorossa enterorokko lapsella. Tylsä joulu tiedossa lapsen kanssa kaksin kotona, kun piti lähteä sukulaisiin. Mut eiköhän tää tässä

Vierailija

Lainaus:

No, pystyssä olen, eikä kuumetta tai muita "normaaleja" tauteja... mitä nyt haavat vähän aristavat eikä painavia juttuja voi tehdä - saan siis olla joulun passattavana :)

Vierailija

onneksi mies on jouluihminen ja on leiponut piparitalon ja tortut, ostanut jouluruoat, paistaa nyt kinkkua, auttoi joulusiivouksessa, paketoi suurimman osan lahjoista, osti kuusen, koristeli sen...

Vierailija

Minä sairastun kohta hirveään ärsytys/kiukku puuskaan!Koko helkutin päivän olen kieltänyt lapsia,karjunut ja huutanut!!2v koko ajan temppuilee ja kiukuttelee,mikään ei tehoa... taas menee 2h ennen kuin alkaa nukkumaan,valvottaa samalla isosiskoansa ja saavar välillä itku raivari hepuleita..en vaan enään jaksa mennä karjumaan että "NYT NUKKUMAAN!!"...

-en vaan jaksa

Vierailija

lapset 8v. ja 6v. kuumeessa sunnuntaista lähtien, yskä, nuha ja kröhä. Mies sai saman taudin ja tuli kipeenä ruokakaupan kautta kotio. Lapset nahistelee kokoajan keskenään, eivät siis tarpeeksi kipeitä... :-/ Jolurauhaa kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat