Voi teitä miehet! Onnekkaita ootte =D

Vierailija

NYT minä vihdoin teitä ymmärrän! Ymmärrän, millaista on ajatella ja haluta seksiä usein siis lähes koko ajan. Ja onneksi sitä aina saankin kun sitä haluan. Nyt ollaan vihdoin mieheni kanssa samalla tasalla.

Aikaisemmin en voinyt ymmärtää , miten toinen koko ajan sitä seksiä ajattelee ja haluaa ja joka kerta torjutuksi tullessaan on kuin maansa myynyt. Asiasta puhuttiin ja tultiin siihen tulokseen, että hänelle jokainen torjuttu mahdollisuus harrastaa seksiä, oli menetetty mahdollisuus, kun taas minun kohdalla en nähnyt sitä isona asiana, ainahan tuli niitä seuraavia mahdollisuuksia.

Nyt kymmenen vuoden, kahden lapsen, keskustelun ja kierukan laiton jälkeen ollaan samoissa tasoissa. Ollaan löydetty aivan uusi taso suhteessamme. Ja mikä siis parasta on se hitonmoinen riemu, mikä mulle iski, kun tajusin millaista teillä miehillä on sieltä teini-iästä asti =D Onneksi olen saanut kokea tämän ja en vastaan pistä vaikka jatkuisi piiiitkään tästä eteenpäin. Tietenkin, että mieskään ei niitä halujaan kadottaisi ;)

t. N29

Kommentit (4)

Vierailija

Eli tiukka tai treenattu tavara. Synnyttämätön tai synnyttänyt. Eikä pelkkä pillu vaan koko nainen, sekä henkisesti että fyysisesti.

Vierailija

joka päivä tasopillua......edestä ja takaa ja vielä suihinoton, sitte muija vielä ihan pikkasen kehaisis...niin se olisi miehen mieleen.

Vierailija

kun olen muijan ensimmäinen ja ainut. Tasopillua ei enää saa, kun paikat venähti synnytyksessä...

Lainaus:

joka päivä tasopillua......edestä ja takaa ja vielä suihinoton, sitte muija vielä ihan pikkasen kehaisis...niin se olisi miehen mieleen.

Vierailija

Mikä ihmeen tasopillu?

Tais mennä toi mun kirjotuksen pointti ihan harakoille. Tasoissa olemisella tarkotin siis sitä, että molemmilla yhtä kovat halut ja mulla siis kovemmat kuin koskaan ja se singonnut seksielämämme (ja muunkin arjen) potenssiin 10.

kumpikaan ei siis anna mitään tasottavi (tyyliin, sua ei huvittanut viimeksi mutta annoit kuitenkin, joten annan nyt sulle vaikka ei niin huvita). Enää ei tarvitse ajatella mitään tommosia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat