Ahdistaa:-(

Vierailija

Tuntuu, että kaikki menee pieleen. Kuusi, joka maksoi 40 euroa, on käyrä eikä pysy pystyssä kunnolla. Äskenkin kaatui matolle pitkin pituuttaan, ja nyt on neulasia joka paikka täynnä. Mua väsyttää niin, että mikään ei huvita eikä tunnu miltään. Kiltti lapsi ei saa haluamaansa lahjaa, kun jätin ostamisen viime tippaan, eikä niitä saa enää mistään. Monta päivää olen siivonnut, ja silti on sotkuisen näköistä. Haluaisin vain olla yksin, mennä sänkyyn ja itkeä ja nukkua. En jaksa lapsiakaan, varsinkin toinen ärsyttää tahallaan!

Kommentit (4)

Vierailija

Kalaöljy nyt ainakin kehiin, ellet tarvii jotain vahvempaa!

Ja älä stressaa siitä sotkusta. Meilläkin tulee olemaan ihan sotkuinen koko joulu kun mulla ei kertakaikkiaan riitä aika siivoamiseen! No ensi jouluna sitten pidän vähän lomaa ennen jouluun niin silloin ehkä olisi meillä paikatkin kunnossa =)

-voimia-

Vierailija

Meilläkin on joskus kuusi kaatunut vielä keskellä yötä. Älä sure. Ole itsellesi kiltti ja lapsillesi. Muulla ei niin väliä.

Vierailija

Tuli jo parempi mieli. Tosin koko ajan sellainen ahdistus piilee rinnassa -a en tiedä, onko väsymystä vaiko stressiä vai masennusta. Mutta eiköhän tämä tästä. Kiitos teille - kaipa sitä pitää mennä imuroimaan nuo neulaset tuolta lattialta.

Vierailija

Mullaki huomaa että stressi purkautuu tälleen just ennen aattoa, oon tänään ollu niin kiukku-tuulella että käy miestä sääliks! =)

Mutta miksi et voisi ottaa pientä jäähyä ja mennä vaikka ulos käppäilemään tai ottaa kotona pienet päikkärit? Jos siltä tuntuu!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat