Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö kukaan MLL:n 70 euron lahjakortista..

Vierailija

hakee leipää seurakunnalta ja eu-avustuksia vaikka niillä ei ole edes todellista tarvetta.

Kommentit (9)

Vierailija

spr:ää tms tahoa, jolla olisi tietoa huono-osaisista lapsiperheistä.

MLL:n vapaaehtoisilla ei ole aukotonta ja kattavaa luetteloa paikkakunnan "köyhistä"

Vierailija

terapeutit voi suositella neuvolaan jotain asiakastaan joka heidän mielestään tarvitsisi sitä..ja sit neuvola jakaa, mut ne jaettiin jo viimeviikolla..

Vierailija

Et annetaanko se ihan kaikille yksinhuoltahille,vai pitääkö viel olla sossun asiakas.Ku mun kaverin äiti on yh,ja sossun asiakas,ja sille oli tullu se lahjakortti ilman mitään hakemustakaan....ja mulle ei mitään semmosta.

Ollaan kyl ihan eri paikkakunnilla,mie tampereella....et onko täällä joku erilainen toiminta???!!!

Tietääkö kukaan...

Vierailija

tääl hesas. Soitin spr:lle ja ne sano et ne on jo jaettu. Sit soitin kirkkoon jakysyin sieltä et onks niil mitää avustuksia ja se sano et antaa meille sen kortin. Mull ukko ja yks lapsi. Ja täl alueella niitä oli vaan muutama jaossa kirkon kautta.

Vierailija

Eli lähettää selvitys miksi kokee tarvitsevansa avustuksen ym. Ei katsota onko yh vai ei vaan yleisesti rahatilannetta. Minusta LAhjakortteja annetaan sellaisiinkin perheisiin, jossa epu ei olisi niin välttämättä tarpeen ja osa avun tarpeessa olijoista jää ilman. Itse sain tänä vuonna toista kertaa avustuksen ja tuli kyllä todella tarpeeseen.

Vierailija

...olen kolmen lapsen yh,ja kaiken avun ottasin mieluusti..en kyllä koskaan ole käyny missää leipäjonoissa ja muuta vastaavaa ku kuites lapsille ruuan saan....mutta näin jouluna ois ollu ihan mukava toi 70 euroa...mut tasan ei mee nallekarkit....

-ap-

Uusimmat

Suosituimmat