Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli joulukortti miehen sukulaisilta ja poikamme sukunimi väärä.

Vierailija

Eli laittaneet pojalle miehen sukunimen vaikka kaikki kyllä hyvin lähisuvusta tietävät että pojalla on mun nimi. Ärsyttää kun tietää että ne tahallaan v*ttuilee kun eivät tykkää että pojalla ei ole isän nimeä kuten on"tapana"...

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

just joulukortteja kirjoittaessa on tosi ärsyttävää alkaa laittamaan jokaiselle eri sukunimi, Maija Mattila ja Harri Hattila ja lapset sit mitälie Hattivatteja... Miksi ei voi olla sama nimi??

Vierailija

Ei kaikki halua naimisiin, mitä se muille kuuluu, mutta voisi kunnioittaa toisten valintoja!! Kyllä minäkin vaivaudun kaikkien sukunimet oikein muistamaan ja kirjoittamaan.. -ap

Vierailija

naimisissa olen ollut jo 15 vuotta nykyisellä nimelläni. En yhtään ärsyyntynyt, mutta huvitti hiukan. Olen kuitenkin ollut näiden ihmisten kanssa tekemisissä aika useinkin.

Vierailija

että jotkut miehen sukulaiset kirjoittaa korttiin vain miehen ja lasten sukunimen, vaikka mulla on eri sukunimi. Jos eivät edes tiedä mun nimeä, niin jättäköön kortin lähettämättä.

Vierailija

Pitäis laittaa oikeat nimet, jos ei jaksa kirjottaa niin sit vaikka Mikko Meikäläinen plus perhe tai Mikko Meikäläinen plus Maija ja Marko. Se on musta tosi epäkunnioittavaa laittaa väärä nimi, ei sitä kukaan halua!

Ja tosiaan kaikki ei ole naimisissa eikä se ole mikään pakko! Vanhanaikaista ajatella että kaikilla oltava sama sukunimi, jokainen tyylillään mutta ei mitään varaa muita haukkua!!

Vierailija

minä myös jouduin tehdä kompromissiratkaisun yhden tuttavaperheen kohdalla, kun lapset ovat ex-miehen nimellä, nainen omalla nimellä ja uusi kihlattu omalla nimellä... Tiesin tämän naisen sukunimen, mutta kihlatun nimeä en oo varmaan koskaan kuullutkaan ja lasten en muista... Varmaan nekin veti herneen nenään siitä kun laitoin kaikki naisen sukunimellä. Vittu, koko joulukortit pitäis vaan jättää tyynesti lähettämättä, kun nykyään ei arvosteta elettä vaan takerrutaan johonkin pikkuasioihin...!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat