Eka joulu eroperheenä. Pitäskö lasten viedä isille lahja?

Vierailija

Yhtä-äkkiä pamahti mieleen, että en ole muistanu koko exän lahjaa. Alle kouluikäiset lapset käy huomenna isin luona niin oisko pitäny olla joku lahja heiltä? Itse tekemät kortit ollaan lähetetty. Hmmm...vai riittäskö suklaarasia? Tu8skin sieltä tulee minulle mjitään. Tai 100% varmasti ei.

Kommentit (7)

Vierailija

Lahjathan tulevat joulupukilta! Sitten kun lapset itse ymmärtävät ja haluavat, ovat hankkineet jotakin pientä (halutessaan) vanhemmille. Meillä tosin uusperheessä isommat lapset (11 ja 9) näyttävät hankkineen lahjat pikkusiskoille, äidille ja "varaisälle" eli miehelleni, omaa isäänsä eivät taida olla edes ajatelleet (kortti sinne kyllä lähti)... Minusta se on lasten oma asia siinä iässä kun ymmärtävät lahja-asian päälle.

Vierailija

En osaa kuvitella, että aiemmin yhdessä ollut ja toisiaan rakastanut pari ei enää halua toivottaa toisilleen edes joulua. Ja toki lapsillekin pitää opettaa antamisen iloa. Jos lapset on pieniö, niin kerrot, että lahja on sinulta, olkoon vaikka joku sellainen, miskä on sitten lapsillesikin iloa, esim. joku perhe-elokuva tms.

Vierailija

Minusta ihanaa kun lapset ovat iloisia lahjan antajia.

Lainaus:

Minusta se on lasten oma asia siinä iässä kun ymmärtävät lahja-asian päälle.

Vierailija

etenkin jos saavan isältä paketit, niin siinä tilanteessa voi tulla hätä, että eikö meillä ole isille mitään..

Jos sun exä tykkää suklaasta, niin se on ok. Mun mies kokis sen kyllä vittuiluna...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat