Onko muita, jotka vihaavat lahjojen paketointia?

Vierailija

Mä en saa paketeista koskaan nättejä. Teipit on miten sattuu ja kaikki on pielessä. En jaksa laittaa edes nauhoja.

Onneksi mies paketoi kaikki lahjat eli mun ei tarvitse paketoida kuin miehen lahjat, joita on tänä vuonna 4. Sekin on yhtä tuskaa. Onneksi ostin lahjapusseja, ängen niihen. Mut en saa niitäkään nätisti!

Mä olen kyllä muutenkin hienomotoriikassa vähän onneton, eli ehkä tää on kaikki samaa hommaa vain.

Onko muita?

Kommentit (6)

Vierailija

mulla on ehkä liian järkiperäinen suhtautuminen asiaan. toki munkin mielestä kauniisti laitetut paketit on ihania, mutta jotenkin tuntuu tosi tyhmältä ostaa vartavasten hienoja papereita, jotka mätetään seuraavalla viikolla surutta roskiin.

tänä vuonna olin kaukaa viisas, ja säilöin keittiön alalaatikkoon sellaisia paperisia valkoisia leipäpusseja, joita tulee leipomosta. leivistä ei tartu niihin mitään rasvaa tms, joten ovat ihan käyttökelpoisia kun ravistelee murut pois. pakkasin lahjat siis näihin pusseihin, ympärille kietaisin "vyötteeksi" ruskean voimapaperin suikaleen (joku huonekalu tuli meille voimapaperiin käärittynä ja säilytin sen paperin), sitten vyötteen ympärille kolme kierrosta tavallista ohutta hamppunarua ja naru rusetille.

ihan söpöjä paketteja itseasiassa.

Vierailija

Ostan kaupasta kullekin sopivaa lahjapaperia, lapsille iloisia ja värikkäitä, aikuisille tyylikkäitä. Tänä vuonna löysin aivan ihanaa kultaista kuviopaperia.

Nautin ihan suunnattomasti kauniiden pakettien tekemisestä ja rauhoitan illan jotta saan rauhassa sen tehdä. Juon samalla viiniä tai glögiä.

Osta ap niitä kauniita valmiita lahjapusseja, nekin ovat aivan ihania!

Vierailija

on töppösormille sopivampia ja ekologisempia vaihtoehtoja, kuten uudelleen käytettävät laatikot ja kangaspussit, korit ja jotkut "paketoi" myös pelkillä kristenauhoilla tai -ruusukkeilla.

En mäkään tykkää paketoinnista, mutta en ota sitä nii vakavasti!

Vierailija

Lainaus:

on töppösormille sopivampia ja ekologisempia vaihtoehtoja, kuten uudelleen käytettävät laatikot ja kangaspussit, korit ja jotkut "paketoi" myös pelkillä kristenauhoilla tai -ruusukkeilla.

En mäkään tykkää paketoinnista, mutta en ota sitä nii vakavasti!

Ostin viime vuonna kolmisen metriä lakanakangasta. Leikkelin eri kokoisia paloja ja vedin siksakilla reunat. Siihen saa aika hyvin paketoitua isojakin paketteja nätisti.

ap

Vierailija

Silti käytän monesti kauppakeskusten paketointipalveluita. Aika kädettrömiä siellä kyllä välillä myös ollaan, mutta eipä tartte itse niin monta pakettia vääntää. Suosittelen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat