Yksi vanhenemisen merkki on "ura" käsivarressa, oletteko huomanneet?

Vierailija

Itse huomasin pari vuotta sitten, että käsivarsi ranteesta kyynerpäähän on muuttunut iän myötä, hassu juttu, yleensä tästä kehon kohdasta ei hirveästi puhuta vanhenemisen merkkejä käsiteltäessä.

Marita Taavitsainen on upea ja kaunis nainen, mutta tässä kuvassa käsivarren "uran" näkee hyvin:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200812238806640_vi.shtml

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

n 20 vuotta fyysistä työtä ja fyysiset harrastukset, eikä urasta tietoakaan. myös pieni sixpack-vatsa löytyy =). t. 39v nainen

Ja ikää 34 v. hyvässä kunnossa.

ap

Vierailija

Ja ikää 30. Tosin en ole aiemmin tuota kohtaa katsonut, niin en tiedä,miten kauan on ollut. Toinen, minkä olen itse huomannut, on lommoposket. Siis nimenomaan laihoilla naisilla. Aluksi näkyvät vain valokuvissa, mutta kehitys kuivakaksi akaksi on selvästi alkanut. :)

Vierailija

itse huomasin ton uran ekan kerran parikymppisenä. olin suht lihaksikas (raskas fyysinen työ) ja hoikka, bmi 18. uran huomasin peiliin katsoessani, kun mulla oli jotain sylissä, niin että puristin sitä kädellä rintaani vasten.

Vierailija

Kuten tästä ketjusta ilmenee. Hassua todellakin, että kaikilta yli 30v. naisilta olen sen löytänyt ja siksi epäilenkin, etteivät jotkut vastaajat vain osaa katsoa asiaa.

ap

Vierailija

Jos ei olisi mitään löysää niin ei kai olisi mitään missä voisi näkyä vakoakaan, right? Tiukassa ei voi olla vakoa. Mulla on käsivarsi ihan yhtä tiukka kuin vaikka jalkaterä. Ei siinäkään mitään vakoja näy.

Vierailija

aloin nyt vartavasten etsiä ja kokeilin monenlaista asentoakin, mutta ei vaan vakoa käsivarrestani löydy.

Ikääkin on 47v.

Ylipainoa ei ole, mutta ei myöskään alipainoa.

Vierailija

Mitä tahansa uria on näkyvissä heti jos indeksi ylittää 25 ja ikä 45, koska liha alkaa vanhemmiten olla löysempää. Mutta jos lihakset ovat kunnossa ja paino hallinnassa niin ei mitään uria näy. Paitsi naamassa!

Vierailija

Ei luuhun vaan tuohon käden lihaan, siihen missä normaalipainoisella tai hoikalla ei ole mitään löysää. En minäkään saa nipistettyä sormien väliin siitä kohtaa mitään ylimääräistä mutta vako siihen syntyy tietyssä asennossa. Kuten kaikilta muiltakin yli 30v. naisilta joita olen tutkinut:)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat