Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vitussa ukolla voi kestäöä 3km matkassa 40min

Vierailija

eikä se läskipää edes muistanut kaupasta tuoda sitä käskin

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

eli tuskin sillä tohon matkaan kaikki aika kuluu, luulen että käy laukeamassa sun parhaaseen ystävään pari kertaa, ja unohtaa siinä samalla sun turvonneen olemuksesi ja ne ostokset...

Vierailija

20min aiemmin. Ja toivottavasti ostaa kotipizzaa, karvakäsipizzaa ei tässä talossa syödä. Pakotin sen uudestaan sinne kauppaan...

Vierailija

Munan puutostila vaivaa selvästi. Mene sinne karvakäsipaikkaan hakemaan jotain muuta ku lättyä. Saisit vähän liikettä niihin hyllyviin pakaroihisi. Kyllä niille Ahmedeille kelpaa vähän rumempikin nainen.

Vierailija

niin sehän vaan helpottaa mun arkea ja saan NUKKUA ilman että ukko on mun perseessä kiinni.

En tarvitse ukkoa enää nyt kun olen taas raskaana. Nain sitä vain saadakseni siittiöt ilmaiseksi. Eikä tuntunut missään vaikka mulla on tosi tiukka pillu kun esikoisen synnytin sektiolla.

Ukon muna on korkeintaan 7cm

Vierailija

ja ihmisen pituus ei kerro munan pituudesta mitään. Tuota ukkoa katselen tasan niin kauan että saan toisen lapseni maailmaan. Sitten en tarvitse ketään enkä mitään paitsi elarit, lapsilisät, asumistuen, työttömyyskorvauksen ja sossunrahan

Vierailija

No en yhtään ihmettele vaikka miehelläsi kestää,ei halua tulla kotiin kun kotona odottaa pirttihirmu jonka mielestä taas hän on tehnyt väärin!!!

Menisitkö itse kotiin ilomielin jos miehesi alkaisi heti narisemaan kaikesta mahdollisesta missä olet "mokannut"???

On tainnut ukko mennä lähiö bubiin ottamaan pari tasottavaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat