G: Mitä himoitsin raskausaikana, sellaista mitä luulet ettei kukaan muu himoitse.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

minä jääpaloja ja perunaa muussattu margariinia ja paljon!

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

jotka himoitsette kaljaa, liuottimien hajua ja bensaa? Mulla kans himo noihin ja 2 vkon päästä la. Lisäksi himoitsen tupakan tuoksua, vaikka en polta.

Vierailija

ja tulin ulos banaanipussin kanssa:-). En voinut kuvitellakaan ostavani lihaa, juustoa tms. Ainoastaan hedelmät ja jogurtit sekä mehu kelpasi. Mies joutui ostamaan omat ruokansa ja köksäämään ne.

Toisessa raskaudessa himosin oliiveja. Söinkin niitä purkkikaupalla ja enää ei maistu:-)

Vierailija

Tein siis joka päivä parikin kertaa puuroannoksen, joka oli niin täynnä kanelia, että puuro oli ihan ruskeata mömmöä. Enkä oikeastaan edes tykännyt siitä, mutta pakko oli saada :-o Nyt vasta luin täältä, että kanelikin on vaarallista... Taisi tulla mulla aikamoinen yliannostus.

Pesuaineet oli kanssa aivan ihania, olis tehnyt vaan mieli olla koko ajan nenä pesuainepullossa kiinni... Mmm. ei varmaan kauhean terveellistä sekään :-P

Vierailija

himo siihen oli valtava! Raskausaikana meillä olikin usein pyykkikone käynnissä ja aina pulveria laittaessani lähes kuola valui suustani...tyydyin kuitenkin vain haistelemaan pää pulveripaketissa. :)

Vierailija

Lainaus:

jotka himoitsette kaljaa, liuottimien hajua ja bensaa? Mulla kans himo noihin ja 2 vkon päästä la. Lisäksi himoitsen tupakan tuoksua, vaikka en polta.

Vierailija

Ekassa raskaudessa en himoinnu just mitään, tokassakin himot vaihteli päivittäin ja ainoastaan sen päivän himotus meni alas, muut sai yökkimään ja sitten seuraavana päivänä edellisen päivän himotus sai yökkimään :D

Tässä kolmannessa raskaudessa himoitsin mehujäitä, niitä on edelleen pakkasessa kun piti aina olla varalla ja sitten ykskaks ne ei enää maistunutkaan yhtään..

Toinen oli tuo hernesoppa ,mieluiten raejuuston kera. Kerran soitin miehelle töihin että mul on karsee olo ja heikottaa, pitää saada ruokaa ja lapsille tekemäni ruoka ällöttää. Mies kiltisti sano tuovansa mitä vaan haluan ja käytiin siinä yhdessä läpi kaikki vaihtoehdot pitsasta heseruokaan ja kebabista makkaraperunoihin ja kiinalaisesta subiin mut mikään ei tuntunu hyvältä vaihtoehdolta, kunnes kiljasin puhelimeen että TUO MULLE HERNESOPPAA LÄHIKAUPASTA!! Sitä mä vedin sitten joka päivä sen viikon ja ai että oli hyvää :D Mies nauro vähän että päästiin halvalla ku kelpaski vaan 50sentin hernaripurkki..

Vierailija

Sitä oli pakko saada monta purkkia päivässä vielä vauvan synnyttyäkin. Kyllä mä viiliä voin normaalistikin syödä, mutta en tuollaisia määriä.

Vierailija

Ensimmäiset 4kk meni voidessa pahoin, en voinut tankata autoa, pizzerioiden lähelle en voinut kuvitellakaan meneväni... Ihan hirveää.

Ainoa, mitä pystyin edes vähän syömään, oli piimä. Vesikin tuli ylös samantien.

Vierailija

kaikki muu ällötti, joten elin suurimman osan raskausajasta vihreillä omenoilla ja sillä pussikaakaolla, jota intissä juodaan. sitä sitten kaikki tutut ja tutun tutut mulle lomilla raahasivat. onneksi lapsen isä oli spadena ja sai kerran pihistettyä koko laatikollisen. =D

...mistä sitä kaakaota muuten saisi intin ulkopuolelta?

Vierailija

mutta Pepsi maxia olisi voinut kitata pari pulloa päivässä, ja sitten nuo puriste "jauho"karkit. Piti käydä videovuokraamon karkkilaareista onkimasta kaikki moiset namit. Ne oli jotenkin niin ihania kun hajosivat suuhun...

Vierailija

mutta sen piti olla cola jäätä eikä kokonaan jäätynyt vaan lusikalla syötävää.

Sitä oli joka ikinen päivä saatava. töissä kun olin niin miehelle piti soittaa jos kotona oli että laittaa colaa pakkaseen kun tulen parin tunnin sisällä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat