Kello on nyt puoli seitsemän, mitä sulla on vielä tekemättä?

Vierailija

Mä en ole vielä siivonnut, tosin en isoa siivoa tänä vuonna teekkään, perusjutut vain. Perunalaatikko on laittamatta ja osa koristeluista asettelematta. Samoin pitää muutamat verhot ripustaa ja tietysti lapset kylvettää.

Illalla piisaa vielä paketointia ja tietysti kuusen tuonti sisälle!

Kommentit (9)

Vierailija

pyykit jos vielä veis kaappeihin tuosta pakastimen päältä.

lapset on miehen kans kaupassa. tai yks nukkuu ja ihana vain olla.

siivot siivottu, salaatit pilkottu, sauna pesty.

niin tai hei, illalla käydään vielä ajelulla hakemassa havuja ulkoportaille. siinäpä se sitten. ihan illalla vietetään miehen kans läheistä aika aja syödään sukuletttia. aamulla sitten kaksin saunaan ko lapset nukkuu vielä.

Ai että joulu onkin ihanaa aikaa!!!! :D

saa joulu tulla mun puolesta! ja tuleehan se vaikka vänkäiski vastaan :P

Hyvää joulua!

Vierailija

Yhden kakun kuorrutan myös tämän illan aikana. Ihana, siisti koti. Lapset pulkkamäessä, yksi rakentelee legoilla, mies töissä aamuyölle asti...

Vierailija

Vitsi kun tekis mieli nyt ottaa ihan rennosti kylmän kaljan tai viinilasillisen kanssa, mutta kun olen raskaana niin ei voi. Aah se rentouttais niin ihanasti

Vierailija

Ihanaa - kerrankin olen osannut olla kaukaa viisas ja kaikki on valmiina. Olen siivonnut eilen ja tänään vähäsen, en mitään suursiivousta vaan normaalin viikkosiivouksen.

Äsken otin kuivakakun uunista ja kuusi koristeltiin jo lauantaina!

Nyt vain rauhoitun, otan lasin glögiä ja alan hiljentyä joulun viettoon.

Hyvää joulua kaikille!

Vierailija

että annoin "luvan" itselleni nostaa jalat pöydälle ja ottaa lasin viiniä ;) Karjalanpaisti on uunissa, samoin pojan spaghettivuoka (itse halusi tällaista, reseptinkin kertoi mulle ja ikää siis 4.v ) ja porkkanalaatikko odottaa kans uuniin menoa. Kaikki muut ostin valmiina paitsi kinkun sain vanhemmiltani (omaa kesäpossua) ja paistoin sen eilen.

Siivottua on ja kuusi koristeltu kans hyvissä ajoin.

Antaa Joulun tulla =D

Vierailija

Mä ajattelin vielä imuroida. Tuotiin tänään kuusi ja muutama havunneulanen nyt lattialla. Käyn huomenna vielä kaupassa katsomassa, onko lapsille mitään kivaa alessa. Lapset syö sillä aikaa mummolassa joulupuuron. Niin, ja tänä iltana paketoin loput lahjat ja pyyhin pölyjä. Ja saunasta otan pyykit pois, että huomenna tarvii vaan lämmittää. Olikohan muuta... -vaatteet pitäisi kattoa huomiseksi lapsille valmiiksi. Muuten ollaan jo oltu tää päivä joulutunnelmissa. :)

Vierailija

Keittiökin pitää vielä pintapuolisesti siistiä, mutta sen teen vasta kun lapset nukkuvat.

Saunaa mä en pese, mutta kylppärin kyllä. Mies saa hoitaa vielä saunan jos tahtoo ja siivota akvaarion jos tahtoo töistä tullessaan. Mä lähden kauppaan, kun se tulee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat