Miten suhtautuisitte jos parhaan kaverinne mies lähettäisi teille kuvan vehkeestään?

Vierailija

Mulle tämmönen nyt tuli.. kuva seisokissa olevasta vekottimesta.. Kuulemma vitsinä. Oli aikasemmin näyttänyt sen kuvan toisellekin kaverilleni.

Aion kyllä asiasta sanoa tälle ystävälleni/ miehen vaimolle. Mutta miten ihmeessä sen sanoo?

Nyt vinkkejä ja mitä itse tekisitte.. kiitos

Kommentit (14)

Vierailija

hyviä vastauksia..:)

Mutta mun ois kai pakko hoitaa tää jotenkin fiksusti.. kun en tahdo,että kaveri saa hepulia.

Tosin ei ollut fiksu tämä mieskään.

Oon kyllä aika hukassa miten tän asian sanoo kaverille. Se on muutenkin aika huonossa kunnossa henkisesti

Vierailija

entäs jos vaan laitat sen välitä edelleen toiminnolla vaimolle ja tekstin, että miehes lähettelee tällaisia ympäri kyliä. Vitsailkoon sitten paiskunta keskenään.

Vierailija

soitti mulle ekaks ja sanoi haluavansa järkyttää mua. Lähetti sitten viestin ja soitti taas.Siinä oli sitten kiva olla puhelimessa ja koittaa heittää asia jotenkin vitsiksi kun teki mieli sanoa, että "haista paska kusipää!"

Huom. me emme ole normaalisti ollenkaan puhelinyhteyksissä.

Miksi se tekee tollasta? Haluisikohan päästä ystävästäni eroon.. ja alkaa sikailemaan.

Vierailija

Mä muistan kun työkaverini mies kävi vaimonsa töissä kerjäämässä rahaa vaimon työtovereilta. Ei meinannut millään poistua, lopulta pomo uhkasi kutsua poliisin. Peliongelmainen mies.

Tilanne oli nolo kaikille ja työkaverini häpesi silmät päästään.

Vierailija

niin ei mua paljoa naurattais.

No toisilla on tuollainen huumori. Voihan se kaveri olla tietoinen miehensä vitseistä, eikä välitä. Minulla on yhden kaverinmies melkoinen flirttailija, ja siihen meni aikansa tottuessa, nyt annan takaisin samlla mitalla. (Ok, juu en tod. lähettäis mittään tissi- tai pimpsakuvia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat