Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin, ettei mua koskaan harmittaisi tällainen...

Vierailija

Oon nauranut melkein täällä noita joulukortti-vitutuksia, kun nimi kirjoitetaan väärin tai koko perheellä on yksi sukunimi kortissa vaikka niitä oikeasti olisi perheessä useampi. Luulin, että oon tuollaisen yläpuolella, mutta kieltämättä äsken kirpaisi.

Erosin pari vuotta sitten, mies halusi eron. Nyt tuli kortti miehen siskolta, jonka kanssa ei nyt niin tiiviisti olla tekemisissä, jutellaan, kun nähdään, pari viestiä silloin tällöin, jos on asiaa.

Kortti oli vain lapsille. Tyhmää, TIEDÄN, mutta... No, loukkaannuin. Varsinkin, kun lapset ovat isällään tämän joulun ja tämä sisko tietää sen, joten kortin olisi voinut lähettää sinnekin.

Ja pointti tänne kirjoittamisessa on lähinnä se, että ihmettelen, miten loukkaannun asiasta, johon liittyviä tekstejä olen täällä ihmetellen lueskellut. En siis tätä jää märehtimään ja murehtimaan, kunhan nyt kerroin. :)

Kommentit (3)

Vierailija

Jos haluaa tulkita asioita niin sen voisi tulkita niin että lasten kanssa haluaa olla tekemisissä ja toivottaa hyvää joulua mutta ei eron jälkeen enää sun.

Tietty niinhän se monesti menee, kun erotaan, että sitä pitää yhteyttä niihin verisukulaisiin, mut on se silti vähän epäkohteliasta laittaa kortti vain osalle samassa osoitteessa asuvista jos kuitenkin tuntee ne kaikki.

Vierailija

En mäkään tätä aio tälle lasten isän siskolle mitenkään näyttää ja edelleen kutsun lasten syntymäpäiville ja niin edelleen kuin ennenkin. Jos hän haluaa toivottaa hyvää joulua vain lapsille, hänellä on siihen tietysti täysi oikeus. Epäkohteliaalta kuitenkin vain tuntuu.

Nää eron jälkeiset kuviot on joskus vähän hassuja, tosiaan voi olla, että ei halua tai osaa olla mun kanssa enää tekemisissä. Lapsia hän onneksi näkee paljon isänsä luona niin ei tarvitse niidenkään takia "väkisin" tulla meille, jos se tuntuu hänestä vaikealta.

Tai sitten kyseessä oli silkka unohdus tai ajatuskatko korttia kirjoittaessa. :)

ap

Uusimmat

Suosituimmat