Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon varmaan liian herkkä. Tuo marimman vauvan tapaus on saanut mut todella

Vierailija

alakuloiseksi. Tapaus pyörii mielessä melkein koko ajan. Tyhmänä katsoin vielä ne kuvatkin :(

Kommentit (11)

Vierailija

meitä on näköjään moneen lähtöön, kun toiset vain repivät lisää juttua asiasta, me taas haluttaisiin unohtaa koko asia ja toivoa jaksamista kys. perheelle...

Vierailija

ja tapaus pyörii mielessäni.

Käyn Cosmon sivuillakin päivittäin lukemassa josko hän itse kuulumisiaan olisi taas kirjoittanut.

En ymmärrä miksi liikuttaa minua nii kovin, ihan kun olisi läheisempikin ihminen mulle.

Vierailija

Olen puoli viikkoa itkenyt ja surrut tuota tapausta. Saattaa omiin fiiliksiin vähän vaikuttaa kyllä se, että kohta raskausviikkoja on takana 30 ja herkkyys sen mukaista. Surullista ja niin ahdistavaa kyllä.

Vierailija

Surkeaa on ollut seurata ja surullista. Kaksi omaa sisarusta on kuollut, molemmat kohtuun ja toinen melkein laskettuna aikana. Tuo jälkimmäinen syntyi masuroituneena ja minä menin hölmöyksissäni katsomaan kuvan amerikkalaisesta tyttövauvasta, jonka vinkin joku oli laittanut tänne sivustolle. Ei olisi pitänyt katsoa, kyllä oli kauhea kuva. Järkytyin kyllä tuosta suomalaisestakin vauvakuvasta, kun menin senkin katsomaan.

Vierailija

ja näin nukkumaan mentyäni ihan kamalia painajaisia aiheesta.

Vaikka se vauva ei ole edes mitenkään pahan näköinen niissä kuvissa.

Uusimmat

Suosituimmat