Ymmärrättekö miestäni joka ei osallistu jouluvalmisteluihin vaan pitää niitä

Vierailija

"täysin turhana hösäämisenä". Syödä voi kuulemma kylässäkäin tai vaikka ABC:llä ja lahjat on turhia, ei kukaan oo pyytänyt niitä meillekään ostamaan. Lapsillakin on kuulemma jo tarpeeks tavaraa. Siivoominen on turhaa, kohta on taas kuitenkin sekasta ja pölystä

Joten ei siis osallistu mihinkään. Jos en paasaa niin mies nukkuu koko joulun ja joulunaluksen tyytyväisenä kun minä passaan: herkut ja lahjat kyllä kelpaa. Jos taas nalkutan niin mies syyttää kärttyiseksi ämmäksi ja alkaa paasata siitä miten turhaa kaikki on.

Lasten takia joulu on tehtävä. Itsekin pitkiä työpäivinä tekevänä mieluummin vaan nauttisin ja jättäisin hösäämisen muille, mutta kun olen ainoa joka joulua suostuu järjestämään niin tehtävä on :(

Kommentit (9)

Vierailija

siivoamaan tuo ainakin joutaisi ja voisi käydä myös kaupassa ostamassa ruokaa. En jaksaisi katella miestä, jota ei yhtää joulu kiinnosta.

Vierailija

Meillä minä ostan omilla rahoillani kaikki lahjat, ihan kaikki, myös anopin ja apen lahjat, muuten he ei saisi meiltä mitään. Huolehdin kaikki ruoat, koristelut, siivoukset, mahdollisen joulupukin jne. Aika rankkaa aikaa, vaikka periaatteessa joulusta tykkäisin, mutta pitkät työpäivät ja päälle kaikki yksin....

ap

Vierailija

Hyvänen aika, olette aikuisia. Kai voit keskustella miehesi kanssa vakavasti. Asia on sinulle tärkeä ja siitä syystä miehesi tulisi kuunnella sinua.

Itse en suvaitsisi tuollaista ollenkaan, meillä mies teki joulusiivouksesta 70%, teki ruokaostokset samalla kun minä katsoin muilta osastoilta viime hetken lahjoja ja ostaa lahjat suvumme miehille. Minusta joulu on yhteinen juttu.

Älä pahoita mieltäsi, nauti joulusta ja sen ainutlaatuisesta tunnelmasta. Älä näe liikaa vaivaa. Riittää, että teillä on muutama joulukoriste ja vähän herkkuja. Ei kaikkea tarvi siivota jos olet siitä yksin vastuussa. Katso lastesi jouluiloa ja anna sen tarttua itseesikin. Joulun jälkeen voit jutella miehesi kanssa ja kertoa kuinka hänen käytöksensä loukkaa sinua.

Hyvää Joulua!

Vierailija

Sillä erolla, että mieheni lisäksi sairastuu tai "sairastuu" aina sopivasti jouluksi joten katsoo voivansa vapaasti valita myös tuleeko joulupöytään vai ei.

Tämä asia on selvästi hänelle erittäin tärkeä, paljon tärkeämpi kuin minulle. Siksi laitan joulun viimeistä piirtoa myöten, jotta hänellä on jotakin, mitä vastustaa :D Häneltä menisi koko joulu pilalle, jos sitä ei olisikaan...

Vierailija

tulen vihaiseksi kun luen näitä "voi minua raukkaa"-viestejä!

1. lopeta miehen sukulaisille lahjojen osto. Jos ei itse halua muistaa ketään, edes omia vanhempiaan jouluna, ei se ole sinunkaan tehtäväsi.

2. menkää viettämään joulua jonnekin muualle. Yksinäinen aatto ilman lahjoja ja ruokia toiminee herätteenä miehellesi

3.jos (toivon että et) ostat vielä miehellesi lahjoja, lopeta se heti.

4. tule seuraavan kerran valittamaan tänne kun olet hoitanut yllä mainitut. Et ole uhri, olet itse syyllinen tilanteeseesi. Jos suostuu kynnysmatoksi, totta vitussa ihmiset pyyhkivät jalkansa sinuun.

Anteeksi, mutta suututtaa oikeasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat