Aikookohan Marimma synnyttää seuraavankin lapsensa kotona?

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Pyyntö:

Jätä hänet rauhaan, pyydän!

Mutta jos jatkat näitä voit olla varma, että teen tutkintapyynnön kirjoituksistasi.

Kysyin jo veljeltäni (poliisi) miten lähteä toimimaan tarvittaessa.

Ole järkevä ap ja lopeta tähän.

Vierailija

Ainakun joku kirjoitus ja ketju täällä herättää mun mielestä huonoa kaikua kysyn lakimieheltäni neuvoa asiaan.Yhdessä sitten luemme niitä ja näitä kirjoituksia läpi ja mietitään kuinka saisi sen kirjoittajan vastuuseen ja oikeuteen. Mielummin vaikka linnaan asti.

Nytkin lähetin monta kirjoitusta lakimiehelleni, että tutkii niitä pyhien aikana , voisko asiasta nostaa syytteitä tai muuta seuraamusta. Vaikka ikuinjen porttikielto tälle palstalle yms. On tää av mulle niin tärkeä, oikeastaan koko mun elämäni. Ja uskon tietysti 100% jokaisen kirjoituksen olevan totta.

Joudun varmaan vielä palkkaamaan yksityisetsivän, jotta voin jäljittää kirjoittajia ja ottaa heistä kaiken selvää.

Niin, että hyvää joulua kaikille vaan.

Vierailija

Lainaus:

Pyyntö:

Mutta jos jatkat näitä voit olla varma, että teen tutkintapyynnön kirjoituksistasi.

...mutta naurattaa aina sikana kun täällä aaveemammat kyselee sukulaisiltaan aina ties mitä. Ja sitten uhkailee muita että "mä oon jo jutellu mun serkun kummin kaiman siskon kälyn kanssa (joka on presidentti mahkumyhkymaassa) että miten pitää toimia jos sä et lopeta.

Ihanko oikeasti teille tämä palsta on niin iso juttu että pitää näistä keskusteluista jutella oikein sukulaisten kanssa ja saada neuvoja? ;)

Vierailija

Vai alkaako lapsen oikeudet saada edes hoitoa ja huolenpitoa, yhteiskuntammme tarjoamia sosiaali- ja terveyspalveluita vasta hänen synnyttyään?

Vierailija

Pyyntö:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat