Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäsin kivat bilevaatteet kun kokoa on...

Vierailija

42-44 :(

Kiitos avusta ja hyvää Joulua :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ihan ilmankin saappaita niin hameen pituus sais olla max polveen tai sit ihan nilkkapituinen mut se ei tod oo sit bilehame :D

Mutta hame päälle vaan,se on niin kivan naisellinen :)

Vierailija

Lainaus:

Ihan ilmankin saappaita niin hameen pituus sais olla max polveen tai sit ihan nilkkapituinen mut se ei tod oo sit bilehame :D

Mutta hame päälle vaan,se on niin kivan naisellinen :)

Vierailija

Ihan nettisivuiltakin löytyy joitain,kaikissa liikkeissä ei ole kai mallistoa esillä joissain on??

Ja minusta Kappahlin "isojen tyttöjen" vaatteissa on todella nättejäkin,

Riippuuhan se ruumiin rakenteesta ja pituudestakin??

Kappahlin vaatteet meni mulle ihan perusmallistostakin kun olin isompi (olin koko XL muualla,L-XL siellä) ja nyt kun oon kokoa M muualla niin Kappahlissa menee edelleen usein S päälle..

Vierailija

Lainaus:

niin varo saappaissa ja hameissa pohkeen keskelle loppuvaa linjaa,eli hameen pitää olla lyhyempi tai pidempi,esim mulle sopii just tuohon polveen olevat hameet ja niiden kanssa polveen asti ulottuvat strech saappaat,saavat pohkeet näyttämään todella hoikilta!!

Bileisiin laittaisin ehkä mustat strech saappaat ja mustan hieman kellohelmaisen "liikkuvan hameen" tai sit samankaltaiset saappaat ja strechiä sisältävän farkkuhameen

Yläosa riippuu taas vartalon mallista :)

Vierailija

Lainaus:

vaikka epäilen löytyykö noin isoja sieltäkään. ehkä armeija lainaa puolijoukkuetelttaa jos sulla on suhteita sinnepäin

Vierailija

niin varo saappaissa ja hameissa pohkeen keskelle loppuvaa linjaa,eli hameen pitää olla lyhyempi tai pidempi,esim mulle sopii just tuohon polveen olevat hameet ja niiden kanssa polveen asti ulottuvat strech saappaat,saavat pohkeet näyttämään todella hoikilta!!

Bileisiin laittaisin ehkä mustat strech saappaat ja mustan hieman kellohelmaisen "liikkuvan hameen" tai sit samankaltaiset saappaat ja strechiä sisältävän farkkuhameen

Yläosa riippuu taas vartalon mallista :)

Uusimmat

Suosituimmat