Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vittu mä inhoon tota lasta!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

ei osaa muuta ku temppuilla härnätä kiukutella joka asiasta ja huutaa...

kahestaan vietetään joulua, ja yritän kaikkeni tehdä hänelle kivan joulun mutta toinen vaan kiukuttelee huutaa ja temppuilee...

vitun paskaa koko elämä...saispa aikaa muutettua takasinpäin...

Sivut

Kommentit (90)

Vierailija

Tuo vuorovaikutus on nyt mennyt häränpyllyä ja kaikki voivat huonosti. Meillä huomasin tämän käytösmuutoksen lapsessa kun menin töihin ja oli itse aivan uupunut kun tulimme kotiin eli en jaksanut kuunnella lasta, keskustella, leikkiä ajatuksella hänen kanssaan, kysellä miksi hän itkee tai kiukkuaa ym (en ole gurling) mutta lapseikeskeinen rajat asettava vanhempi. Lapsesta tuli kiukkukasa ja rasittava tyyppi ja todella nopeasti tämän tiedostin ja ITSE jouduin katsomaan peiliin ja kyllä se kannatti. Onnea sinulle ja ota sinne perheneuvolaan yhteyttä niin saatte asiat kuntoon. Lapsi on ihan oikeasti ihana asia ja sinä olet hänelle se tärkein ja rakkaina ihminen!

Vierailija

ehkä tää tästä...

ei meinaa jaksaa ku vaikka laitat ruuan aivan valmiiks pöytää, tai muut, ettei vaan pitäis olla mitään kiukuttelemisen aihetta ni eina löytää jonku asian josta kiukutella, vaikka että haluun mehuun ja ku sanon et nyt on maitoa..ni siitä se alkaa taas vuosisadan sota, ja sitä mehua ei lapsi saa...mutta taas 5 minuutin päästä uus sota jostain yhtä typerästä ja taas uus sota, ja tahtoonsa lapsi ei saa...en oikeesti tiedä mitä voisin tehdä kun tämä on joka päiväistä joka viikkoista ja ainaista..ap

Vierailija

Anna lapsen kattoa vaikka vähän telkkua tai dvd:tä, lähtekää ulos pienelle happihyppelylle. Unohda stressi ja paineet. Hyvää joulua!!!

Vierailija

Sulla on 3 vaihtoehtoa!

A.Anna lapsi hyvään kotiin (on monta hyvää pariskuntaa vailla lasta)...

B. Puhu neuvolassa että jos on jotain "käytöskoulua" tarjolla lapselle

C. Jatkat noin ja aikuisena lapsi on sinulle katkera ja teillä on huonot välit.

Vierailija

koti aivan kaaoksessa ja mä itken silmäni päästä..en jaksa tehdä mitään..jopa vessaan kävely tuntuun aivan ylivoimaiselta..

ap

Vierailija

oletko minkä ikäinen, entäs tämä lapsesi?

On muuten ihan tärkeä kysymys.

Sit toiseksi, tottakai saa purkaa täällä tunteita, kuulosti vaan ihan oikeasti kauhealta kun sanoit inhoavasi lastasi, vihaavasi tms.

Saanhan minäkin sellaista ihmetellä, en ole tottunut niin rajuihin nimittelyihin omasta lapsesta.

Hienoa, että et lasta lyö, hienoa myös jos jaksaisit olla olematta lapsellesi ilkeä, inhoava äiti.

Hae vaikka depressiolääkkeitä, jotta jaksat olla ja elää ja mennä vessaan. =)

Vierailija

Ihanko oikeasti ette ole koskaan lähellänne nähneet todella erilaisella tempperamentilla varustettua lasta? ONko mielestänne todella kaikki vain kasvatuksesta kiinni?

Mulla on 3 poikaa, jotka kaikki on todella leppoisia jannuja, siis luonnostaan erittäin helppoja, tottelevat helposti, ovat kaikin puolin positiivisia ihania poikia. Mulla on aina ollut todella helppoa heidän kanssaan, heidän kanssaan voi antaa välillä periksi, ei tartte pitää rutiineista orjallisesti kiinni jne.

Ja sitten mun läheisellä ystävälläni on todella todella vaativa lapsi. Siis lapsi joka on aina saanut ihan tolkuttomia raivareita aivan käsittämättömistä asioista, jonka kanssa jokainen asia on loputonta vääntämistä ja joka on perusnegatiivinen. Uskon, että mulla on näiden kolmen kanssa NIIIIN paljon helpompaa ja leppoisampaa, kuin kaverilla sen yhden lapsen kanssa. JA todellakin tuolla lapsella on rajat ja runsaasti rakkautta ja huomioimista. Lapset vaan on samalla tavalla erilaisia kuin me aikuiset, ja kaikkia eroja ei todellakaan millään kasvatuksella poisteta.

Vierailija

joo rakastan lastani ja hän on mun koko elämä...jos en rakastaisi enemmän kuin mitään muuta ni en olisi enään hänen kanssaan...en jaksaisi tätä enään..ap

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Niin makaa kuin petaa...

Olen sama joka on pariin kertaankin kirjoittanut kurista, enkä voi kun alleviivata samaa edelleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat