Vitun lapsipuolet pilasivat sitten tämänkin joulun

Vierailija

Olisivat sanoneet isälleen että eivät ole tulossa meille ja mekään miehen kanssa ei riideltäisi nyt kun mies on ollut jo tunnin odottamassa teinejä mukaansa.

Teinit ovat kavereilla mutta isä lapsellisesti kuvittelee että ne haluavat meille tulla.

Mies ei suostu hyväksymään sitä että teinit ovat kasvaneet ulos isäviikonlopuista ja se sopii minullekin tosi hyvin.

Já huomenna en pääse sitten lähtemään asioilleni kun ukko raahaa muuten 2,5-vuotiasta ympäri kyliä etsiessään niitä vitun teinejä.

Mua ei kiinnosta vaikka ne teinit olisivat koulun nurkalla imppaamassa

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

kun se metsästää niitä imppavia läskipääteinejään koulun nurkalta. Ja taatusti olen naama norsun vitulla koko joulupyhät. Huominen meni vituiksi ja lauantai menee myös, kun ukko ei tee mitä sovitaan.

Saatana, sille läskipäälle annan korkeintaan turpaan, en mitään muuta.

Ja mun lapsi ei vietä joulua autossa sisko- ja velipuoltensa takia. Ennemmin mun kanssa turvakodissa läskipää isänsä takia

Vierailija

onneksi eivät ole paikalla huomisaamuna, kun annan omalle lapselleni ison kasan lahjoja, enkä kellekään muulle yhtään mitään.

Anopin päivällisille en lähde, eikä myöskään lapseni. Ukko pilasi mun aattoaamun ja minä pilaan sen aattoillan

Vierailija

Lainaus:

onneksi eivät ole paikalla huomisaamuna, kun annan omalle lapselleni ison kasan lahjoja, enkä kellekään muulle yhtään mitään.

Anopin päivällisille en lähde, eikä myöskään lapseni. Ukko pilasi mun aattoaamun ja minä pilaan sen aattoillan

Aatto ei ole vielä ollut jos et vielä ole huomannut. Taidat olla itse impannut aivosi pellolle.

Vierailija

anoppilaan emme lähde ja huomispäivän vittuilen ukolle, varsinkin jos en pääse aamulla kaupoille. Huominen on minulle tavallinen keskiviikko, ei mitään muuta.

Ja toivottavasti ne teinit imppaavat itsensä sairaalaan tänä yönä

Vierailija

omille kämpille. Miksi vitussa taas suostuinkaan tulemaan tänne läskipäiden lukaaliin. No, huominen menee vituiksi kyllä kaikilta tässä kämpässä, siitä pidän huolen.

Vierailija

lapsella paskat housussa, nyt lähden äkkiä suihkuun että ukko joutuu paskan kesken iltapalansa pesemään.

vittuako tässä ketään muuta ajattelemaan. MINÄ MINÄ JA MINÄ

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat