Olenko ainut aikuinen ketä tykkää saada lahjoja jouluna?

Vierailija

mutta ympärilläni vain itsekkäitä ihmisiä :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

jos jotain häiritsee kirjoitusvirhet, jos yhdys sanat on kirjoitettu väärin ynm.

Viestiä ei ole pakko avata jos noin kovasti häiritsee.

Hyvää joulua vaan kaikille:)

t ap

Minua ainakin häiritsee tuo KUKA sanan käyttö JOKA sanan tilalla yhtä paljon kuin kirkon tilalla käytettäisiin sanaa moskeija. Hesalaiset, opetelkaa suomea slangin rinnalla!!!

Vierailija

Häiritsee niin paljon PILKKU ettei voi olla korjaamatta.

Miksei ainut-sana kelpaa sinulle?

Lainaus:

Ja kyllä häiritsee, häiritsee niin paljon ettei voi olla korjaamatta. Ehkä ensi kerralla muistat.

Aikuinen opettelee oikeat kirjoitusasut ellei halua tulla mielletyksi idiootiksi.

Anteeksi ja hyvää joulua.

Vierailija

en kumminkaan osta kuin läheisille ja hedät tunen niin hyvin että osaan jotain pientä ostaa. Jos ei muuta keksi niin suklaata melkeen kaikki ainakin syö:)

t ap

Vierailija

Ja kyllä häiritsee, häiritsee niin paljon ettei voi olla korjaamatta. Ehkä ensi kerralla muistat.

Aikuinen opettelee oikeat kirjoitusasut ellei halua tulla mielletyksi idiootiksi.

Anteeksi ja hyvää joulua.

Vierailija

jos jotain häiritsee kirjoitusvirhet, jos yhdys sanat on kirjoitettu väärin ynm.

Viestiä ei ole pakko avata jos noin kovasti häiritsee.

Hyvää joulua vaan kaikille:)

t ap

Vierailija

ja myös antaa lahjoja. Tuntuu vaan että melkeen kaikki lähisuvussa ja osa kavereistakin hokee vaan että ei aikuisille tarvi mitään lahjoja ostaa. Miks ei tarvis?

Itse olen ainakin todella iloinen kun saan joulusin lahjoja. Eikä niiden tarvi olla kalliita. Suklaarasia ja villasukat ovat hyvä. Mun mielestä jouluun kuuluu antaa ja saada lahjoja oli sit minkä ikäinen tahansa.

Vierailija

mutta minäpä en sitten arvostelekaan toisten lahjoja enkä oleta, että antamianikaan arvosteltaisiin. Jos asenne on se mitä tällä palstalla ylensä niin eipä ole ihme, että koko touhua pidetään ahdistavana.

Vierailija

Lahjojen ostaminen lapsille on kivaa ja helppoa, lahjojen ostaminen aikuisille on vaikeaa. Yleensä tulee jotain, mitä ei olisi ikipäivänä itse tullut mieleenkään haluta ja mille ei ole mitään käyttöä. Säästäkää rahanne älkääkä ostako mulle mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat