Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin ajatukset muuttuu.

Vierailija

Vuosikausia minun oli pidäteltävä laukeamista ajattelemalla jotain ihan muuta, auton öljynvaihtoa tms. Nykyään on ajateltava kaikkea mahdollista kiihottavaa, että saisi tarpeeksi jäykäksi ja mälli lentäisi. Olen kyllä jo 30-vuotias, että johtuisiko siitä? Vaimo synnytti 2,5 vuotta sitten, silloin tämä tilanne muuttui. Vaimo on muuten kyllä kiihottava asenteeltaan ja ulkonäöltäänkin ihan siedettävä, ei lihonut tms. Pillu ei vaan enää tunnu juuri miltään. Voiko ikä tehdä miehelle tällaista raakaa pilaa?

Kommentit (4)

Vierailija

synnytyksestä paremmin kuin jotkut yhdestä. Nykyään kyllä käytämme sen kokoisia dildoja(mm. 6 cm paksu jelly), jotka eivät todellakaan olisi mahtuneet pilluun ennen synnytystä, ainakaan helposti. Nykyään solahtaa vaivattomasti sisään. Kullin saa nykyään sisään puolivelttonakin. Treeniä vaimo on kyllä tehnyt. No, ehkä tästä päänsisäisestä ongelmasta pitää yrittää vain päästä eroon? Ironista tilanteessa on se, että vaimon mielestä seksi ei ole tuntunut juuri miltään ennen synnytystä nykyiseen verrattuna. Itsellä täysin päinvastaiset tuntemukset. Kohtalotovereita? Miten olette selvittäneet tilanteen?

-ap

Vierailija

että minä olen kolme lasta pakertanut alakautta, eikä miehellä ole mitään ongelmia laueta, pidättely on se ongelma kuten ennenkin... Tuntuu kummalliselta, että sinun vaimosi olisi kauheasti löystynyt yhden myötä. Vaikka mistä minä tiedän?

Vierailija

tästä virheellisestä tuntemuksesta eroon? Siis että pillu olisi väljempi kuin ennen synnytystä. Tämä on aika rassaava tilanne.

-ap

Uusimmat

Suosituimmat