Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---- KESÄKEIJUJEN JOULUVIIKKO ---

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille:)

En ainakaan huomannut missään uutta pinoa, niin aattelin tässä nopsasti kirjottaa vähän...

Matkalta ollaan palailtu ja ihan jees meni, vaikkakin koko ajan vaivas kaamee flunssa...vieläkin on jämät jälellä, että ei ihan terveenä olla vieläkään, höh! Vointi on ollut muuten raskauden suhteen ihan hyvä:) Kovasti sitä jo odottaa aikaa, että alkaa tuntemaan liikkeet... <3

Mutta nyt pakkailemaan taas, kun lähetään joulun viettoon mun perheen luokse..

OIKEIN IHANAA JA LÄMMINTÄ JOULUNAIKAA TEILLE KAIKILLE!!! Nauttikaahan joulun tunnelmasta:) Ja kasvavasta masusta...ensi jouluna meillä on sitten omat nyytit matkassa mukana.... <3

Jouluhalein,

Anneh ja pikkunen 13+3

Kommentit (3)

Vierailija

Hiljaisia kesäkuun odottajia, oli taas pino pudonnut sivun alkupäähän. Syyttäähän voin tietysti myös itseäni, voisin olla aktiivisempi ;o)

Huomenna on neuvola, joten kovin tuoreita uutisia ei tällä hetkellä ole. Mutta vauveli on alkanut liikuskelemaan, jouluaattona liikkeet tuntuivat jo masun päältäkin ja mies oli innoissaan :o) toki lämmittää omaakin mieltä. Maha näkyy jo selvästi. Painoo ei oo tullu kotivaakan mukaan kuin kilon verran lähtöpainoon, ruoka on maistunut kovin vaihtelevasti ja jonkin aikaa poissa ollut pahoinvointikin käväisi kylässä joulun alla muutaman päivän -luulen että mielialalähtöistä. Miehen terveyden suhteen olen tällä hetkellä kovin toiveikas, mitään oireita ei edelleenkään ole eikä kahtena päivänä saadut sytostaatitkaan vielä ainakaan ole aiheuttaneet mitään käsien kylmäarkuutta kummempaa. Ihmetystä aiheuttaa se ettei syöpäarvot ole nousseet terveen ihmisen syöpäarvoja kummemmiksi! Miten tilanne voi olla niin hengenvaarallinen jos sairaus "ei näy missään". Toivossa on hyvä elää, sanoi.... mutta toki epätoivokin välillä nostaa päätään. Joulu meni kuitenkin mukavasti ja mieli hyvä, mitäpä sitä tällä hetkellä enempää vaatimaan :o)

Leppoisaa vuoden vaihdetta t. tonttis

Vierailija

Ei sitten monikaan oo varmaan vielä palautunut lomilta.. :P Minäpä sitten rustailen...

Maha pingottaa minkä kerkee ja nahkaan sattuu kun venyy niin kovaa vauhtia. Lomalla nyt maha kasvanut ihan hirveästi, mutta paino vaan ei nouse mulla, vaan laskee.. :/ Vaikka jouluna on syöty kinkut ja suklaat ja kaikkea siltä väliltä, niin ei. No, ainakin pikkuinen kasvaa hurjaa vauhtia, kun on ihan pallomaha jo, että ei siitä tarvii huolestua.

Joulu meni hyvin sukulaisissa, lahjoja tuli paljon! Myös kaksi potkupukua siskolta.. ;)

Ähkynä tässä ollaan, jospa rauhottuis uudenvuoden jälkeen tämä olo, kun ei tuu enää syötyä niin paljoa.

Hyviä vointeja kaikille ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! :)

-Meevi ja pikkuinen 17+6-

Uusimmat

Suosituimmat