En tiennytkään että 47-vuotias on nykyään nuori

Vierailija

Petteri Jussilasta (34-vuotias) uutisoitiin aikanaan että keski-ikäinen. Nykyään keski-ikäinen taitaa sitten olla yli 70-vuotias.

http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Paidattomana%20esiintynyt%20...

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

presidentti Yhdysvalloissa. Tai ettei olisi Suomessa presidentiksi nuori.

Keski-ikäinenhän Obama tietysti on, mutta nuoruus on suhteellinen käsite. Itse olen 35, enkä todellakaan minäkään haluaisi olla nuorempi, Tiedätte sitten kun olette tässä iässä. Ja minulla on Obaman ikäisiä ystäviä, ja pidän heitä 'nuorina'. Siinä mielessä, että he eivät ole vanhoja. Ovat kuitenkin fiksuja ja kypsiä, toisin kuin monet 25-vuotiaat, joten sikäli ovat hyvää seuraa.

Vierailija

Taas taisi osua ja upota, kun pitää haukkua välittömästi kaikki kaksikymppiset? ;) Ja juu, kukaan teistä "ei haluaisi olla nuorempi", mutta kuitenkin juuri tuollaiset 35-45-vuotiaat korostavat koko ajan "nuoruuttaan" pukeutumalla ihan samoin kuin parikymppiset kanssasisarensa...

Ps. Kaikki meistä eivät kypsy/aikuistu/älyä elämän ihmeellisyyttä vasta teidän ikäisinänne. Osalla meistä on takana paljonkin kokemuksia vaikka ikää olisi vähemmän.

Vierailija

alle 40-vuotiaana

Lainaus:

Lainaus:

esim. Gambian Yahya Jammeh oli alle kolmekymppinen kun aloitti presidenttinä

Tuli muutes valtaan vallankaappauksella, jota tuki Gaddafi! Hän ei todellakaan ole laskettavissa tähän demokraattisesti valittujen presidenttien "kastiin", vaan hän on diktaattori.

Mitä taas tulee tuohon alkuperäiseen juttuun, 47 vuotta ihmiseniässä ei nykyisin tee kenestäkään vanhaa. Obama on mies parhaimmassa iässä, ja todellakin

sangen nuori presidentiksi.

Vierailija

Tuohan on sama kuin lukee vaikka 39-vuotiaasta naisesta, että "nuori isoäiti". Ja tosiaan, 39-vuotias on todella nuori isoäidiksi. Samoin 47-vuotias on nuori presidentiksi.

Se on tosiaan niin, että nyt 34-vuotiaana nelikymppiset on nuoria. Itseasiassa must viisikymppisetkään ei ole vanhoja. Joskus 18-vuotianaa 30 oli suunnilleen keski-iän raja...:) Ehkä tuo on itsepetosta tai jotain, mutta ymmärrän kyllä siinä mielessä, että tuntuu hassulta, kun osa porukasta alkaa leimaamaan iäkkääksi ja jotenkin tipahtaneeksi, vaikka itse on terve, energiaa riittää ja vielä järkeäkin on enemmän kuin nuorena. Pikemminkin monet yli nelikymppiset pitää itseään parempana kuin koskaan ja siksi eivät ymmärrä, miksi heistä puhutaan aletuvasti jo iän puolesta. Eikö ikä ole vahvuus? Kukaan nelikymppinen ja tasapainoinen ihminen ei haluaisi olla kaksikymppinen... Niin se vaan menee. Kun tulee ikää, niin aina vaan tajuaa, kuinka paljon paremmaksi elämä muuttuu.

Vierailija

Joskus kun olin alta 20 v oli yli 30 v jo aika vanha. Nyt olen 37 ja 45 vuotiaat tuntuu ihan nuorekkailta :)

Saatikka, et mulla suhde 60 v:n kanssa. Ja sekään ei tunnu enää mitenkään vanhalta.. Mielipiteet muuttuu iän karttuessa.

Vierailija

raivata teinivaatteiden viereen pieni soppi myös keski-ikäisille. Sieltä me keski-ikäistyvät (vaikkakin melko hyväkroppaiset) hakisimme yllemme "mattinykäs"-farkut ja yläpäähän jonkun kaftaanin kaltaisen viitan peittämään mahdoliset makkarat. Teinit käyttökööt rauhassa lantiofarkkuja ja toppeja. Huolimatta kropan liikakiloista, jotka hommattu hampurilaisia syömällä.

Vierailija

Ei lähelläkään nuorinta, Clintonkin oli nuorempi! Mummot nyt vaan yrittää täällä puolustella keski-ikäistä ikääntyvää ihmistä ja tehdä tästä nuorekkaamman kuin onkaan!

Vierailija

Lähestyessänne 4-kympin ikää alkaa sekin kummasti tuntua nuorelta. Sellaista on itsepetos. Vielä 20-vuotiaana luulee olevansa loputtomasti nuori, eikä vanheneminen kosketa itseä. Silloin on kiva ihmetellä, että kuinka muka 36-vuotias pitää itseään nuorena..?!

Vierailija

"Greenberg uskoo, että nuori, vastavalittu presidentti on paparazzeille kohde."

tarkoittaa nuorta ihmistä! 47-vuotias ei ole nuori edes presidentiksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat