Olen taas koko päivän poissa töistä lapsen lääkärireissun takia

Vierailija

vaikka se ei kestä kuin puoli tuntia ja lapsi on muuten kunnossa. ärsyttävää, mutta ei ole vaihtoehtoja kun lekuriaika on niin hankalassa saumassa

Kommentit (7)

Vierailija

miksi etäisä ei saa töistä vapaata lapsen lääkärin takia? Itse olen työttömyyskurssin harjoittelussa enkä tätä menoa saa kyllä työpaikkaa harjoittelun jälkeen kun koko ajan olen poissa

Vierailija

Kun sillä on joku meno niin se ottaa lapset hoitoon ja vie ne sit tarhaan. Hakee sieltä ja vie kotiinsa. Semmosena päivänä lapseni joutuvat kävelemään kaikkiaan 8km. Sieppaa toi!

Vierailija

Jos esim. lääkäriaika olisi ollut klo12.30. Mulla työt alkoi klo 8.30. Työmatka 1.45 min. yhteen suuntaan eli ei ehtisi töihin ja takaisin. Sitten se lääkärikäynti ja kello olisi ollut 13. Lapsi tarhaan ja sieltä junalle. Asemalla seuraavan junan odottelua eli 14.30 lähtisi. Töissä olisin ollut siis siten, että työaikaa jäljellä reippaasti vajaa ½ tuntia.

Ja tämä siis sellaisessa ideaalitapauksessa, että sieltä lääkäristä selviää ½ tunnissa.

Arvatkaa kahdesti, pidinkö koko päivän vapaana vai matkustinko liki 4 tuntia ollakseni ½ tuntia töissä ;)

Vierailija

Jos mulla on lasten kanssa asiaa lääkäriin keskellä päivää, pidän etäpäivän. Silloin ei mene ylim. aikaa matkoihin edestakaisin. Yleensä saan vielä reilusti enemmän hommiakin aikaiseksi, kun ei työpaikan hälinä vie keskittymistä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat