saan VAIN kaksi pakettia mieheltäni!

Vierailija

olen ihan pettynyt! Vietämme eka kertaa joulua kaksin ja lapsuuden kodissani annetaan lahjoja puolin ja toisin anteliaasti. Kävin äsken kurkkimassa miehen kaapilta että monta pakettia siellä on ja niitä on VAIN KAKSI!

Saan perheeltäni lahjat vasta joulun jälkeen (tai sain jo kolme pakettia) mutta olisin olettanut, että mieheni ymmärtäisi että miten paketeista tykkään ja olisi paketoinut niitä enemmän.

Älkää siis ymmärtäkö väärin; en ole mikään ahne lehmä, tykkään vaan kauheasti paketeista, olisin onnellinen jos vaikka joka paketissa olisi vain suklaakarkki. Mulla on miehelle viisi pakettia.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ihaninta on pähkiä, mitä miehelle keksisi ja sitten hommata ne kivat lahjat. Mies on minulle rakas ja maailman paras puoliso, ja taatusti haluan hänelle aina ostaa useamman lahjan jouluksi. Miksei hän ansaitse sitä miettimistä ja lahjojen ostamista, jos sen ansaitsee muutkin? Meillä ainakin tuo on tapa osoittaa rakkautta myös. Tosin sitä osoitetaan muutenkin, mutta mä väitän, että parisuhdekin säilyy tuoreempana, kun vähän yrittää. Ei ihme, että suhteet tuntuu arkisilta ja tylsiltä, kun ei yhtään ihmiset viitsi enää yrittää...

Lainaus:

Minä sain vain yhden. Miksi aikuinen ihminen tarvitsee lahjakasaa määrättynä päivänä jotta tuntisi olonsa rakastetuksi?

Vierailija

Se tuntui ihan ok:lta. Nykyinen taas opetti, että aikuisetkin voi ostaa lahjoja olan takaa toisilleen. Tietysti monet on sellaisia puoliyhteisiä kuten kylpyläviikonloppu, matkalaukku, digiboksi jne. Ostan yleensä miehelle 5-10 lahjaa ja hän mulle ainakin samanverran. Se on jotenkin romanttista ja ihanaa, kun jaksaa nähdä puolisonkin lahjojen suhteen vaivaa.

Vierailija

Mies antoi mulle joululahjansa jo sunnuntaina, heti kun oli ostanut sen. Suoraan kaupan kassista käteen, hintalappu paikallaan. Muita lahjoja en saa häneltä. Ainakaan tietääkseni.

En ole lainkaan pettynyt. Mies hankki mulle sen mitä tiesi mun tarvitsevan (uusi treenipaita) ja järkevänä jätti varaa käydä vaihtamassa se jos onkin vääränkokoinen tai jotain. Ja oltiin jo etukäteen sovittu ettei törsätä paljoa toisiimme, koska ei ole varaa. Minäkin hankin miehelle vain yhden lahjan, uudet verkkarit. Enkä paketoinut, mitä turhia... Annan kyllä ne vasta kun "pukki käy"..

Ei mulle omat lahjat merkkaa tänä jouluna juuri mitään. Joulu on ennenkaikkea lasten juhla, lapsen paketit mua kiinnostaa paljon enemmän. On mulle sukulaisilta muutama paketti, mutta mitään ihmeitä en itselleni edes odota. Tyytyväinen olen jos yhden suklaarasian saan. Varuilta ostin kyllä sellaisenkin itse jos kaikki onkin päättäneet että suklaarasia on tylsä lahja..

Vierailija

Lainaus:

saa yhtään. Enkä myöskään äitienpäivä tai syntymäpäivälahjaa ole ikinä saanut. En mitään.

seurustelu aikoina sain lahjoja mutta en enää (14 vuotta naimisissa). Ei kuulemma ehdi eikä ole ikinä rahaa.......kaljaa on kyllä aikaa ja rahaa ostamassa..

Vierailija

Muistetaan synttärit ja jopa nimpparitkin. Musta se on todella romanttista ja huomioivaa, että jaksaa miettiä myös toiselle lahjoja. En ymmärrä, miksi mietin jotain lahjoja sisarusten lapsille, ellen puolisolleni ostaisi. Meidänkin lahjat on aika hyödyllisiä ja monesti jotenkin yhteisiä. Esimerkiksi tänä jouluna ostin miehelle kahvinkeittimen, vaatteita, shamppanjalasit + shamppanjapullon ja DVD-boksin. Lisäksi tilasin meille (koko perheelle) kylpyläreissun ensiviikonlopuksi ja maksoin miehelle hoidon sinne etukäteen.

Vierailija

Mä oon vaan iloinen että ilta meni hyvin lapset sai mieluisia lahjoja ja saimme perheenä olla yhdessä.

Monilla ei sitäkään iloa.

Vierailija

On niin paljon suvussa lapsia ja omiakin 5 ettei viitsitä enää aikuisille ostaa mitään. Sama päätös on miehen suvussa ja minun suvussa.

Siskojen ja veljien lapsille ostettiin myös.

Me ollaan päätetty miehen kanssa, että jos jotain halutaan toiselle ostaa, niin ostaa oli mikä aika vuodesta tahansa. Toistemme synttärit muistetaan, mutta jouluna keskitytään lapsiin.

Vierailija

Lainaus:

Mä oon vaan iloinen että ilta meni hyvin lapset sai mieluisia lahjoja ja saimme perheenä olla yhdessä.

Monilla ei sitäkään iloa.

Vierailija

En saanut sitä!

Toive oli ISO laatikko hyväämieltä. Hankin heille itse sen laatikon.

Jokainen olisi voinut hönkäistä sinne ja lopuksi pakettiin.

Vierailija

Meillä sopimus, ettei lahjoja hankita, nooh eilen selvisi mies hankkinut mulle kolme lahjaa. Mä en hankkinut ainuttakaan.

Nyt hieman nolottaa,,, mutta meillä ¨kuitenkin ollut sopimus ettei hankita.

Varsinkin kun mies oli satsannut lahjaan oikein kunnolla,,, maksanut useamman satasen. Ei kuulemma anna useampaan vuoteen lahjaan, kun oli niin kallis :)

Lämmittihän tuo mieltä, vaikka olikin aikamoinen yllätys :)

Vierailija

että tavaraa ja krääsää on ihan tarpeeksi aikuisilla ihmisillä. Ollaan sovittujo monta vuotta, että ei osteta lahjoja toisillemme. Lapselle sen sijaan on ostettu ja on mukavaa nähdä sitä iloa. Yhdessä siten saatamme suunnitella jonkin tarpeelisen ostamaista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat