miltä sinusta tuntuisi saada tällainen jouluviesti...?

Vierailija

...mutta pitääkö olla noin tyly? :|

Kommentit (15)

Vierailija

että: olinko tarpeeksi tyly? vai pehmoilinko liikaa?

mies on näet narsistinpaskiainen, joka ei itsessään mitään vikaa milloinkaan näe....

-ap

Vierailija

Loistavaa, jos pystyt olemaan ottamatta yhteyttä. Tuo sairas ote paljastaa, että narsistista on tosiaankin varmaan kyse ja minkälainen tahansa yhteydenpito ruokkii tätä narsistista suhdetta ja ainut keino sinun jatkaa omaa elämääsi on yksinkertaisesti sinun lakata olemasta hänen "lähde".

Laadi itsellesi strategia, että mitä teet kun tulee se fiilis, että tekisi mieli ottaa yhteyttä. Samoin myös jos hän yrittää ottaa yhteyttä, niin laadi strategia, että miten voit olla vastaamatta. Jos teillä on yhteisiä lapsia, niin sitten teet rajauksen vaikka niin, että vastaat vain _akuutteihin_ lapsiin liittyviin ongelmiin/kysymyksiin. Kaikki henkilökohtaiset ja vähemmät akuutit jutut jätät vastaamatta. Ja palkitse itsesi jotenkin aina kun kykenet moiseen! Mikään ei ole parempaa kostoa narsistille kuin se, että et huomioi häntä. Ja ajan kanssa narsisti etsii kyllä helpommat uhrit, jos sinä et hänen uhrikseen enää suostu.

Oikein mukavaa joulun aikaa!

Vierailija

"älä soita huomenna,äläkä muukaan päivä,en ole puhetuulella.

pyhitetään joulun aika,ja vietetään se rauhassa rakkaittemme kanssa,molemmat omissa perheissämme. se on kuitenkin joulun tarkoitus.

hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!"

Vierailija

ex-miehelle,lapseni isälle, ja olen raskaana. erottiin juuri ennen joulua.....

hän haluaisi puhua,minä en. tuleeko viesti selväksi?

Vierailija

Oleellista on tässä se, että onko exäsi paskiainen vai oikeasti narsisti. Tuo viesti on paskiaiselle ihan osuva, tosin kertoo, ettet sinä ole yhtään sen kummempi. Sen sijaan, jos hän on aito narsisti, niin tuo on parasta mitä voit lähettää hänelle. Kaikki huomio - oli se sitten positiivista tai negatiivista on narsistille kuin bensaa liekkeihin. Pääasia hänen päässään on se, että hän herättää sinussa tunteita ja sen tuosta näkee, että tekee.

Paras viesti olisi pistää kännykkä äänettömälle ja ignoreta hänen soittonsa, jos hän on oikeasti narsisti.

Vierailija

mies on oikea narsistin perikuva. ja myös paskiainen....

nyt tosiaan olen vastaamatta puheluihin, en ota yhteyttä.

joudun taistelemaan itseni kanssa,etten ottaisi yhteyttä häneen..sillä miehellä on sairas ote minuun ollut monta vuotta,ja nyt viimeinkin repäisen itseni irti.

ja joo,en ehkä itse ole tässä tilanteessa paskiaista kummempi... mutta niin täynnä puhdasta vihaa.. ja toisaalta kaipuuta.mutta enemmän vihaa.ja nöyryytystä,jälleen kerran:(

-ap

Vierailija

mutta myös herkkä... eli hienoa,jos olen saanut viestini muotoiltua tarpeeksi tylysti:) ei haittaa,vaikka menisi sen joulu pilalle... mutta tuskin. on se niin itseään täynnä oleva.

koska hän halusi soitaa ja puhua, ilmoitin samassa viestissä, että meillä ei ole mitään puhuttavaa.aborttiaika on varattu 2.1, jonka jälkeen laitan viestin ja kerron elämäntilanteestani, teinkö abortin vai pidänkö lapsen.

elämä osaa joskus olla hankalaa:( kiva joulu...

-ap

Vierailija

haloo?

ei liity asiaan muuten,kuin että raskaus on vahinko, ja en jaksa kolmen lapsen kanssa yksikseni.

erossa on ihan tarpeeksi,tulen olemaan ihan hajalla,ja se mies kummittelee elämässäni jatkuvasti,ja siihen sitten vielä vauva... minun voimavarani ei riitä siihen.

mene jauhamaan noita "abortti on murha"- johonkin toiseen ketjuun,jossa saat tukea väitteellesi,ole hyvä.

-ap

-ap

Vierailija

Samoin mun ex on parkunut eroa, mutta ihan omista itsekkäistä syistään.

Nyt paskiainen ei edes viitsinyt soittaa lapsilleen ja toivottaa hyvää joulua. Kävi tuomassa lahjat aikaisemmin.

Toivottavasti kärvistelee äitinsä teenäisessä "joulujuhlassa" meillä on ollut ainakin hauska ja iloinen päivä muksujen kanssa.

Vierailija

mitä meinaat tehdä odottamasi vauvan suhteen? Jos päädyt aborttiin, voi se kummitella läpi elämäsi... Älä ainakaan tee aborttia miehelle kostaaksesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat