Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olenko kauhea akka?mielipiteitä.

Vierailija

olen nyt jouluaattonakin ollut miehelleni ihan hirveä.Emme ole seurustelleet kovin kauan, vauva kuitenkin jo tuloillaan. Viime aikoina on alkanut ärsyttää suunnattomasti ukon käytös. kotityöt ei suju, hoidan kaiken itse, ellen saa pakotettua häntä johonkin.

pesulla käynti on ilmeisesti yhtä helvettiä, koska siihenkin saan patistaa.(ainakin joka 3.pvä olis käytävä!itse käyn joka päivä!)

Tuoksuja hän ei halua käyttää, kiva kun tuoksuu hielle.

Joulun kunniaksi en edes saanut mitään lahjaa.

raskausaikana hän ei ole osannut hemmotella tai kehua minua, itse osaan ottaa miehen kyllä huomioon esim.hieromalla ja ostamalla välillä jotain kivaa.ja hellimällä tietysti.

Lisäksi maksan aina laskun kun käymme syömässä tai kahvilla.

Mitä voin tehdä!!?? En ole enää viitsinyt tehdä hänelle mitään hyvää muutamaan viikkoon, kun alkaa maku mennä koska asiat eivät ole molemminpuolisia=(

Kommentit (11)

Vierailija

Jos hän haluaa sinun kanssasi olla, niin luultavasti sitten haluaisi miellyttää sinua. Jos ei halua kahden kesken puhua, niin sitten vaikka pariterapiassa.

Ja siis kyllähän nuo hygienia-asiat luulisi jo aikuisen tajuavan aivan muutenkin rutiineiksi...

Kuinka vauva voi tulla yllättäen? Jos mies ja nainen on keskenään sukupuoliyhteydessä, niin ainahan se on mahdollista. Toivottavasti tiesitte tämän?

t :4

Vierailija

vaan hormonit...sillä en voi siltikään ymmärtää asioita suhteessamme, joita jo edellä luettelin.en vaikken olisikaan raskaana...

Vierailija

kaiken liian itseeni?onko teistä miehen käytös ok?????

Antas kaiken vaan olla niinkun on ja tuntisin itseni edelleen arvottomaksi ja turhaksi...

siltä nyt tuntuu.

Vierailija

parisuhteessa voi riidellä seuraavat 45 v kaapin paikasta ja perheen vallan käytöstä, jos haluatte

tai

sitten kehittää toisenlainen tavan yhteiseloon eli sovun ja työnjaon

onnea odotukseen ap:::)))

Vierailija

Olisi varmaan ollut järkevää selvittää ennen vauvan hankintaa, onko mies sellainen, jonka kanssa haluat arkesi viettää. Ja se, että onko mies samaa mieltä asioista, onko teillä yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat, ovatko ajatukset tavallisen arjen sujumisesta samansuuntaiset molemmilla, sekä miten sellaiset eteentulevat tilanteet hoidetaan, joissa sitten ollaan eri mieltä asioista.

On tainnut ihastus sumentaa arvostelukyvyn.

Uusimmat

Suosituimmat