Kyttääkö kukaan Erisan pyykkipulveria?! Kertokaa kokemuksia - onko hyvää?!

Vierailija

Tai jos käytätte jotain muuta niin miksi ja hyvät puolet!

Kriteerteinä: hajustetton, tiiviste, ei zeoliittia!

Kommentit (12)

Vierailija

pesee pois myös kaikki tahrat, esipesulla pestäessä lakanat hohtaa valkoisena, ja tuplahuuhdon kaiken pyykin. Vaatteet pysyy miellyttävän tuntuisina, ja värit kirkkaina. Pesuainetta laitan puolidesiä. Ja hajuton. Lasten talvipuvut mitä joutuu peseen päivittäin pesen erisanin nesteellä, samoin silkin ja villan.

Vierailija

Jostain syystä en tykännyt koostumuksesta. Käytän sen sijaan Omoa tai Bio luvilia, nestemäisessä muodossa. Niissäkään ei zeoliittia.

Vierailija

hajusteeton ja olen ollut tyytyväinen.

Ennen kaikkea yleisesti: jos teillä on uusi kone, älkää laittako pesuainepakkauksen ohjeiden mukaista määrää pesuainetta. Riittää noin ruokalusikallinen. Uudet koneet käyttävät vähän vettä, joten pesuainetta ei tarvitse laittaa paljoa. Ja puhdasta tulee.

Olen joitakin kertoja ostanut - täältäkin - lasten vaatteita ja joutunut pesemään niitä useita kertoja ilman pesuainetta, kun vaatteet itsessään ovat olleet pesuainetta täynnä ja vesi on vaahdonnut monen pesukerrankin jälkeen.

Vierailija

Se on hyvää eikä sisllä zeoliittiia tmv.

Minä käytän myös vähemmän pesuainetta mitä ojeessa lukee, puhdasta on aina tullut!:) Toki riippuu hiukan pesenkö omia työvaatteitani jotka "lähes puhtaita" koneeseen mennessä vai lenkkivaatteita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat