Haikea joulu. Erosta 2 vuotta. Edelleen kaipaan ehjän perheen henkeä.

Vierailija

Suru ja masennus vaan vaivaa. Periaatteessa asiat on hyvin. Ennen joulu oli iloista aikaa, nyt vain toivon, että menisi äkkiä ohi. Suru erosta ei laannu. Uusi mieskin on jo ja olemme kihloissa. Suru vaan painaa, menetys ja haikeus.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Eiköhän nimenomaan ole tavallista että siitä miehestä haluaisi eroon, ja ainoa mikä vanhassa suhteessa kiehtoo on ajatus ydinperheen säilyttämisestä. Harvassa taitavat olla ne eroavat jotka oikeasti haluaisivat pitää sen miehen mutta eivät niinkään ehjää perheidylliä...

Vierailija

Minä nyt vain sen koen näin. Kaipaan niitä hyviä aikoja kun olin ex:än kanssa. En toki niitä aikoja kun alkoi juosta vieraissa.Uusi suhde on uusi, edellisen kanssa kuitenkin oltiin 15 v.

ap

Vierailija

Eivät lapset nauti jostain joulunäytelmän katselusta, kun se ei kerran ole totta, että aikuisten välit on kunnossa. Olkaa vaan ihan oikeita ihmisiä, ei mitään friikkishowta lapsille. Oppivat vaan teeskentelemään ja valehtelemaan ja alkavat ehkä elätellä perheen yhteenpalaamisen toivetta, joka niillä kuitenkin aina on.

ap

Vierailija

miten se mies ei kuulu siihen ehjään perheidylliin??? Tuolla perusteella sulla on se perheidylli nytkin sen kihlattusi kanssa. Eikö se ole ehjä, koska et ole vielä kihlattuasi saanut naimisiin painostettua???

Vähänkö outo olet, en ihmettele että perheidyllisi hajosi. Kulissit ovat sulle tärkeitä, eivät ihmiset.

Vierailija

vain siviilisääty on sulle tärkeä, ihan sama kenen kanssa. Minä ainakin mene naimisiin ihmisen kanssa, en avioliitto-instituution takia

Vierailija

mä en enää usko siihen. erosta on vuosi. lapsi on isällään joulun ja sekoan yksinäisyyteeni ja suruuni. takisin en vanhaa ottaisi, enkä edes saisi. suru ei silti tunnu helpottavan.

jos joku vain joskus haluaisi olla meidän kanssa..

Vierailija

uskon ,että aika parantaa. Toisaalta tällaisia taantumisia huonoihin fiiliksiin voi tulla aika yllättäen vielä vuosia eron jälkeenkin , olen kuullut jostain. Joku asia tuo mieleen jonkun muiston ja siitä seuraa tunne, voi olla hyvä tai huono. Jokainen käy ongelmat läpi tavallaan, minä näin pala palata hitaasti. En kaipaa entistä, mutta se jokinlainen hohto perhe-elämästä on kadonnut. Kun on lasten kanssa on aina väsynyt, kun lapset on isällä on niitä ikävä. Vaikeita tunteita ja ristiriitoja joista vaan on selvittävä.

ap

Vierailija

tuntuu, jos ei ole samanlaista kokenut. Ex on kuitenkin vanha rakkaus. Takaisin en ottaisi missään nimessä. 15 v ja 2 lasta merkitsee kuitenkin aika paljon. Uusi mies on ollut tässä mukana aika vähän aikaa ja tavallaan on jopa parempi "isäkin", mutta eihän se rakasta mun lapsia vaikka tykkää kovasti. Edelliseen olin kauan rakastunut ennenkuin silmät aukesivat ja rakkaus loppui.

Vierailija

ja uusi mies on ollut kuusi vuotta, kaksi yhteistä lastakin kanssaan. Isot lapset ovat nyt isällään ja kyllä myönnän että rinnassa läikähti joku haikea, hyvä, lämmin ja helläkun soitin ... En silti kaipaa entistä suhdetta mutta eihän yhteinen historia ole merkityksetön vaikka eroon päätyikin.

Vierailija

tai siis ilman miestä. Onneksi lapset ovat kanssani. Silti oli haikeaa käydä heidän kanssa tänään ulkoilemassa, yksin. Joulusaunassa, yksin. Onneksi on sukulaisia lähellä. Kaikesta huolimatta Hyvää joulua kaikille yh:ille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat