Mitä sait puolisoltasi lahjaksi?

Vierailija

Itse sain singstar-pelin, jota salaa toivoinkin sekä muistitikun.

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Lainaus:

Sain kännykän,ihana lahja koska vanha oli niin mäsä ja huono vaikka olikin vuosi sitten satojen eurojen arvoinen,paskoja noi nokian "älypuhelimet" ja nyt sain ihanan perus puhelimen

ja akut varsinkin mulla on ihan tavallinen halvin mahdollinen samsung jo kolmatta vuotta ja akku kestää ihan 4-5 päivää vaikka sillä soitteleekin!!

Vierailija

lahjakortin jalkahoitoon ja valkosipulin puristimen.

Harrastan kokkaamista ja mies osallistuu harvakseltaan. Viimeksi laittaessamme yhdessä ruokaa mies harmitteli surkeaa valkosipulin puristinta. Olin aika huvittunut, kun paketista tuli uusi Hackmanin puristin. Lapsi ihmetteli, että mitä pukki mulle oikein toi.

Vierailija

jota jo etukäteen toivoinkin :D. Olin oikein tyytyväinen. Olen nimittäin vilukissa, joten normaalioloissa en pysty liihoittelemaan satiiniunelmissa ;).

Vierailija

Sitten sain mustan satiini/pitsiyöpaidan ja pikkuhousut sekä sukkanauhan (semmosen reisiversion, mitä morsiamillakin on, mustan siis tässä tapauksessa)

Vaellussukat

sekä

raipan.. :)

Vierailija

Ihania lahjoja, mutta ei kuitenkaan niin romanttista, koska valitsin korvikset ja kirjat ihan itse. Suklaa on kai siksi, kun vihjaisin, että voisin tykätä jostain yllätyksestä.

Vierailija

Tiesinkin sen kun aaton aattona mies sanoi, että pitää mennä kauppaan ja arvasin että on menossa hätähätää ostamaan jotain Prismasta. Sanoin et ei tarvii mitään, tai et haluan kameran. Ehkä saan sen nyt myöhemmin.

Itse ostin miehelle paidan ja sukkia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat