Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko lapsenne sai lahjoja ja entä te itse?

Vierailija

Meillä 5 v ja 8 v ja molemmat sai noin 20 lahjaa + 5 yhteistä, eli 45 yhteensä itse saimme yhteensä noin 15 lahjaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Lapsi 3v. sai n. 20-30 pakettia. Itse ostimme 7 ja loput tuli isovanhemmilta, isoisovanhemmilta, kummeilta, tädeiltä, ystäväperheiltä ja muilta sukulaisilta. Mutta onneksi lahjat olivat monipuolisia; leluja, pelejä, kirjoja, musiikkia, dvd, vaatteita paljon, petivaatteita, ulkoleluja.

Me vanhemmat saimme molemmat ehkä n. 7 pakettia joista osa yhteisiäkin.

Vierailija

Laskeeko joku lapsen saaman paketit? :O

Olihan noita. Onneksi tämän vuoden lahjat osuivat nappiin sen suhteen, että leluja tuli vain muutama ja nekin kivoja ja pieniä (äidin iloksi ;)). Muut lahjat pelejä, askartelutarvikkeita, kirjoja ja pieniä vaatteita (sukkia ja lapasia).

Kappalemäärää en osaa sanoa, sillä kaikkia paketteja en ehtinyt edes näkemään ennen kun lapset olivat ne avanneet. Ja toisekseen en ole koskaan niitä tavannut muutenkaan laskea...

Vierailija

En ole laskenut, mut olisiko isompi saanut 20 ja pienempi ehkä 10 ja sitten minä ja mun mies ehkä 5 kumpikin + 5 yhteistä. Mitä tuo sitten tekee, melkeinpä 45 lahjaa.

Oletteko te se perhe, joilla sitä kinkkua ja suklaata piisaa?

Mukavaa joulua!

Vierailija

mutta me käärittiin sillekin vielä pari pakettia lisää että isompi uskoisi vauvankin olleen kiltti. Itse me saatiin vain yksi yhteinen paketti, mutta show:n vuoksi käärittiin toisillemme kuitenkin muutama paketti sellaisia juttuja mitä oltaisiin muutenkin ostettu. Tuli parempi lahjojenjako, kun kaikilla oli paketteja.

Vierailija

8kk tyttö: 10 pakettia

8kk poika: 18 pakettia

ripauksen alle 2v poika: 18 pakettia

3,5v poika: 21 pakettia

Lisäksi lapsille 1 yhteinen lahja

Minulle 4 pakettia, miehelle 3 ja lisäksi 2 yhteistä.

Ja vielä koko perheelle yhteinen lahja.

Etenkin tuon esikoisen lahjamäärä löi sanattomaksi, etenkin kun 90% lahjoista oli isoja lahjoja, siis 25€-> ja kaksi todella kallista, aivan liian kallista noin pienelle.

Toivon myös, että jatkossa kaksoset saa tasaisemmin paketteja, nyt jostain syystä poikaa oli muistettu enempi (no okei, tytön lahjat oli kyllä sitten isompia..)

Uusimmat

Suosituimmat