Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveimmät joululahjat 08

Vierailija

no ei hirvee sekään, ajatus kaunis kuitenkin....

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

se keräilymerkkilastenvaate? :D

Mun oudoin tai sanotaan turhin lahja on tollaset kai ns sisätossusukat jarrupohjilla, ei ole tossut eikä sukat, paskaa alustavasti.

Vierailija

Lainaus:

täytyyt ostaa jotin saadakseen sen, eikö?

No tuntuu aika ihmeelliseltä koska itse tämä merkki tyyppi vaati omille lapsilleen kalliita merkki vaatteita ja tavaroita sitten muiden mukuloille sysää ns.sekunda kamaa

-se joka narisi

Vierailija

Kuka niillä leluilla teillä leikkii, ovatko lapset sanoneet minkä sarjan leluilla tykkäävät leikkiä. Itse ostan aina laatuleluja, puuta ym. kuinka ollakkaan puolitoistavuotiaan ehdoton suosikki oli kuitenkin minun mielestäni ei niin ihana valoin ja äänin varustettu hevonen... Brion muurahainen jäi kauas taakse.

Vierailija

yksikään niistä ei ole sellainen mitä se vois syödä, hih, mä voin syödä tuota suklaata (geisha) vähän mutta oon pähkinäallergikko etten kyllä kauheesti viitsi syödä sitä itsekään.

Vierailija

ja olen siis 33 v.

Olen kyllä anopille sanonut, että luen sitä ihan mielelläni (kun ilmaiseksi saan anopilta lehtikierrossa.....) Mutta että ihan tilasi minulle sen....

Lasten osalta ärsyttää huonolaatuiset lelut, onneksi tuli vaan hyviä tällä kertaa.

Vierailija

Lainaus:

Mitäs kauheuksia tänä vuonna tuli??

Ihme kyllä en saanut mitään kauheuksia tänä vuonna,viime vuonna sain ryppyvoiteen (olen nuori)ja olin aika järkttynyt!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat