Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moneenko perheeseen tuli lahjaksi Nintendo Wii?

Vierailija

Joko on kokeiltu ja miltä vaikutti?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ostin sen laudan. En tyhmä tajunnut et muutakin olis tarvinnut. Auttakaa mitä muuta mun pitää ostaa et pääsee pelaamaan ja paljonko se suunnilleen maksaa?

Vierailija

Lainaus:

Enkä millään pahalla kysy. Itse haluaisin kanssa sen mutta tuntuu että se on vaan lapsille ja nuorille ettei ns.ikä ihmiset sitä tartte tai pikemmin voi pelata T: 30 ja pyhät päälle

Lapset 4v ja 6v.

Kaverini perheellä on myös Wii Fit, ovat samanikäisiä kuin me.

t. 3

Vierailija

Mutta vasta tänään aamulla se avattiin ja lähes koko päivä on mennytkin pelatessa (kaksi aikuista ja neljä pelaavaa lasta). Sentään ruoka-ajat on pysytelty poissa Wiin äärestä, syötiin sentään aika pitkään.

Vaikuttaa tosi hyvältä, meillä myös Wii Fit tuli mukana. Mies juuri nyrkkeili lähes puoli tuntia ja totesi että ihan kuntoilusta kävi. Itse pelasin lapsia vastaan tennistä aiemmin, ihan tosissamme taidettiin kaikki pelata.

Tuo Wii vaikuttaa kyllä tosi hyvältä, itse olen vastustanut näitä pelikoneita aiemmin, mutta tuon Wiin pelaaminen ei todellakaan ole mitään paikallaan nököttämistä, ihan kunnon liikunnastakin käy (lapset mm. juoksivat aiemmin lenkkejä...). Täytynee itse kokeilla vielä tuo Fit, ja määrittää tuo fyysinen ikä (hieman pelottaa.. :) )

Ja meillä on eräällä kaveripariskunnalla (ikää 30+)ollut Wii jo lähes pari vuotta, ja lapsettomia kyllä ovat edelleekin. Eli kyllä sen voi hankkia ihan itselleenkin, ei vain lapsille.

Vierailija

Mario Kart on 5-ja 6-vuotiaiden poikien suosikkipeli, samoin pakettiin automaattisesti kuuluneet sport -pelit (keilaus, tennis, nyrkkeily jne.) ovat osoittautuneet hyviksi peleiksi.

Bratz-peli oli tytölle pettynyt. Pitänee käydä hakemassa Littlest Pet Shop...

Play on vielä testaamatta, mutta eiköhän tuo ollut ihan hyvä lisä toisen ohjaimen mukana. Samoin Mario PArty 8 ei ole vielä testattu.

Itselleni sain Fitin! :) Omaksi Fit-iäksi tuli sitten 45-vuotta, vaikka olen oikeasti 10 vuotta nuorempi ja kuntoilen sentään viikoittain... Välissä oli tosin puoli vuotta taukoa, kun supisteli ja pienen vauvan kanssa ollaan harrastettu ainoastaan vaunukävelyjä...

Fitin mäkihyppy on kivaa!! Jooga on lasten mielestä yllättävän haastavaa (pitivät sitä helppona).

Vierailija

Mitä kaikkea sillä Fitillä voi tehdä? Alkaa jo Sportsit kyllästyttää, tosin ollaan pelattu aika paljon :) Mun keilausenkka on 253! Mä alan olla jo siinä aika haka...

t. äiti 35 v.

Vierailija

Molempia ollaan kokeiltu ja kaikki ihan innoissaan:

vanhemmat 34v. lapset 6v., 4v. ja 2v. (joka ei kyl vielä osaa pelata, mutta hyppii vieressä mukana)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat