<3MARRASMURUT VKOON 22<3

Vierailija

Nyt kaikki kertomaan kuulumiset !Hyvää viikon alkua kaikille marramuruille!!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hei täällä on kuulkaa ei niin väsy aamu:)kauhea allergia, nenä vuotaa ja kutisee, silmiä kirvelee ja kurkku kutiaa..

tänään olis neuvola yhdeltä..saa nähä mitä esikko tykkää tulla mukaan..nyt ainaki niin pahalla päällä mutta josko olis vieraskorea, että kuulis sykkeen..olen kirjoittanu lapulle kaikki vaivani että varmasti muistan sanoa kaikki.. taitaa vielä olla sijainen nin pitää selittää edellisetki vaivat..

kiva että Ruskanodotuksella on helpottanu jo vähemmäksi..pääkipu taitaa olla aika yleinen vaiva..

ja sitte olis se kampaaja tänään iltapäivällä, ihanaa..toivottavasti siellä on wc ku vauva potkii kokoaika alas ja painaa vielä niin kauheasti rakkoa että en puolta tuntia voi olla kaymättä vessassa..

mutta joo.. mie lähen auttamaan tuota pientä ku se huutaa kokoaika että äiti auta..mikä lie ongelma..

simppu rv 17+1

Vierailija

Täällä ollaan taas väsyneinä ja ei niin hyvän tuulisina.. en saanu kampaajalleni aikaa ja nyt en usklaa mennä mihinkään muualle, jos ne vaikka pilaa mun hiukset.. en tiiä, hirveän hintasia on ainaki jos ei muuta..

Gallupiin; täällä poika 01/06 elikka 2v4kk(kai se niin oli) ja sitte tää masuasukki:)ei viellä yhtään vanha:D

ja täällä muillaki särkee päätä, otan osaa, tiedän mitä se on, mie kysyn huomenna neuvolasta olisko niillä jotaki poppakonsteja..

liikkeet tuntuu selvästi, eilen jo muka mahan päältä mutta mies oli sitä mieltä että kuvittelen:)ku ei hän tuntenu, varmaan kuvittelinki, pää kun tekee tepposet..no eipä tuo vakavaa ole..

esikko on ollu tosi ilkeenä kaks päivää, mikä lie sitäki vaivaa,olisko kipiäksi tulossa..

mutta mie lähen kans nyt lepäileen josko tämä olotila tästä vähän paranis sitte ku tuo esikkoki nukkuu vielä, vähän myöhäset unet mutta samapa tuo..

simppu rv 16+6

Vierailija

Tuleva isä bongasi saunan jälkeen mun mahasta haalean viivan, joka päättyi navan kohdalle. Uskomatonta! Onko muilla vielä näkynyt?

Huomenna neuvola. Parempi olo, kätilön määräämä kuuri tiukasti noudatettuna on tehonnut. Lähinnä enää pääkipu ja väsymys ovat vaivanneet.

Sitten karataankin taas etelämmäs reissuun loppuviikoksi. Palailen silloin kertomaan tänne kuulumisia. Hyvää loppuviikkoa!

Ruskanodotus, rv 16+4

Vierailija

Voi paska mitkä sivut!

Eihän näitä melkee osaa käytttää!!! X-(

Juu viikot menee mut massu ei kasva. Tai neuvolantäsin mukaan kasvaa vaan missään sitä ei näy. Viikonloppuna oli häissä jossa oli mamma viikon mua pidemmällä ja sen massu näky kyllä niin selvästi että joka ikinen siellä häissä tiesi miksei hän juo alkomahoolia... :|

Kaiken kuitenki pitäs olla ok, pari viikkoo sitte ultrattiin viel töiss ku oli aikaa, että eiköhän tässä nyt vaa anneta asian olla. Kasvaa ku ehtii. On mulla taas painoki laskenu et...

KEsää ei näytä tulevan... Lomailen, ens viikolla alkaa uudet työt vielä ennen mammalomaa... Nelisen kuukautta ehtii siis painaa hommia mikäli kunto kestää.

Joku puheli päänsärystä, täällä mennään samoilla linjoilla... Jatkuvaa pääkipua ja edelleen HUONOA OLOA!!! Tää on ihan perseestä, ei pysty viel nauttii yhtään!!!

Ehkä tää joskus antaa periks ja voi oikeesti miettii vauvan tuloa... :p

Juu ei muutako jaksuja!

Anna ja asukki 16+

Vierailija

Jaksuja kaikille päänsäryn kanssa kamppaileville. Mulla on myös joskus noita jaksoja (tosin nyt raskausaikana ei ole ollut), jolloin tota särkyä esiintyy usein ja säryn myötä tulee myös pahoinvointi, joten suun kautta otettavat särkylääkkeetkään ei ehdi tehota :/... Lääkärit eivät ole osanneet päättää, onko kyseessä migreeni vai lihasjännityksestä johtuva särky eikä heillä ole liiemmin ole edes ollut intressiä asiaa tutkia...

AnnaHoolle piti vielä tosta mahan kasvusta kommentoida, että mullakaan ekassa raskaudessa massu alkoi näkyä vasta toooosi myöhään. Rv 23 koulun päättäjäisissä, kukaan kuka asiasta ei tiennyt, ei kyllä huomannut masua... Ja paljonhan asiaan vaikuttaa vielä kohdun asento... Ja kaikille ei edes isoa masua tulekkaan, vaikka vauva olisikin ihan normaalin kokoinen. Yhdella tutulla oli paljon pienempi masu rv 38 kuin mulla n. rv 25.... Mutta kyllä se sunkin masu ehtii vielä kasvaa, vaikka uskon kyllä että sitä odottaa innolla, että raskaus tulisi hieman taas konkreettisemmaksi :)

Omassa olossa ei kummempia, masu on kasvanut, mutta ilmeisesti töissäkin kaikki luulee että olen vain lihonut :D... Täytyisi kai tolle pomolle asiasta ilmoittaa, mutta kun hävettää pettää näin oma lupauksensa (piti olla siis töissä helmikuuhun asti)... Pitäisköhän vain laittaa sähköpostilla??? ;) Meillä siis tällaiset avoimet työtilat, joten koko ajan kuulolla on myös ylimääräisiä korvia...

maria80 rv 15+4

Vierailija

Tämä pääkipu ei jätä minua jo rauhaan.. tosi inhottava, näkyy "tähtiä" vaikkei mihinkään liikkuiskaan.. onneksi ke on se neuvola..

Esikko ollu harvinaisen ilkeänä tänään, tehny kaikkea mitä ei saa, uhma vaivaa:)

Ei mustakaan tämä aina niin kivaa oo, siis ku vauva potkii, varsinkaan autossa istuessa ja jos vielä on pissahätä niin voi auta armias ku se ottaa aivoon, mutta ihana kuiten että tuntee että vauva on kunnossa..

missä on kaikki marakset, tulkaahan kertomaan miten odotus sujuu!!

Mutta nyt täytyy painua pehkuihin että jaksaa taas aamulla touhuta(toiveunta) esikon kans..:D:D

joten eikun god natt!simppu rv 16+5

Vierailija

Otan osaa kaikkien päänsärkyyn. Minulla niitä oli alku vaiheessa, mutta nyt ovat helpottaneet. ( Koputan puuta!)

Liikkeitä on mutta ei niin säännöllisiä eikä ainakaan ulospäin tunnu. =) Neuvola ensiviikolla joten siellä sitten näkyy mitä se vauveli siellä hommailee.

Nyt alkaa jo pikkuhiljaa toi istuminen olla hankalaa, joten toivon vaan että masu kasvaisi hieman ja nousisi ylöspäin niin helpottaisi ainakin hetkeksi. =)

Galluppiin meiltä kotoota löytyy tyttö, joka täyttää 4v joulukuussa.

Zuzazanna

Vierailija

Taas tämä pääkipu alko heti aamusta.. mies ku heräs viiden aikaan niin mulla oli niin huono olo että tuntu että taas oksennus lentää, ei onneksi, sain nukuttua tunnin verran vielä sitte ja sittenpä tuo lapsukainen nosti minut ylös..

Onneksi on tänään se neuvola, saas nähä laittaako lähetettä lääkärille, mulla esikon ootusaikana tällasta samanlaista, menin neurolle tarkkailuun ja magneettikuvat otettiin päästä ja ekg katottiin mutta ei ollu kasvaimia, tulppia eikä epilepsiaa..en haluais uudestaan sinne ku tykkäävät tutkia niin kauheasti ettei sieltä pääse yhden päivän reissulla, ja mulla kun ei ole lapselle hoitajaa, isänsä on armeijassa ja avomies ei saa/voi jäädä hoitamaan lasta kotiin..

Täällä ollaan lapista, ja toista ootellaan, ekaa yhteistä, ja 19 vuotias olen ja esikko on 2v kk poika..

meillä kyllä pitäis olla esittelypino josta näkisit kaikki,en tiiä missä se on mutta on meillä ainaki ollu sellanen:D

tervetulos joukkoon haleja88 ja muutkin uudet..jos niitä nyt onkaan..

voi ette kuule arvaa mitä mulle kävi, värjäsin hiukset eilen muka ruskeaksi, samaa väriä olen käyttäny ennenki ja hyvin on aina onnistunu, niin nyt tuli HAALISTUNEEN VIOLETIT!!! ihan kauhea, yritän saada tälle päivälle kampaajaa että korjaa tämän hirvityksen!!

Nyt soittivat neuvolasta, aika peruttu!!huomiseksi uus aika..no onneksi ei sen pidemmälle menny.. ei ollu kuulemma työntekijöitä.. totta tämä kiertävä flunssa on iskeny sinnekki..

joo mie menen nyt, täytyy mennä syömään jotaki.. hyvät päivän jatkot..

simppu rv 17+0(ei oo enää ku 23vk!!):):):)

Vierailija

Neuvola oli tänään ja kaikki oli kunnossa. Sykettä ei meinannu alussa löytää mutta asukki oli niin alhaalla että sieltä sitten tavoitettiin. Paino on nyt saman verran kun 10 viikkoo sitten. Saas nähä millon lähtee nousuun oikene urakalla.

Moni on valitellut huonoo oloo tai päänsärkyy. Mulla ei oo ollu huonoo oloo ties kuinka moneen viikkoon ja päänsärky vaivaa satunnaisesti. Lähinnä sen seuraksena kun on huonosti nukuttu tai syöty. Ja oksentaa ei ole tarvinnut kertaakaan.

Mulla on masu sen verran kasvanu että vähän on pömpöllään ja joku saattaa arvata että raskaana ollaan. Mutta vielä on helposti peitettävissä.

Gallupin jätän väliin kun tämä on meidän ensimmäinen.

Tervetuloa munki puolesta uusille jos niitä oli enemmänkin. Ja mä oon 20, heinäkuussa 21 ja asutaan kymenlaaksossa.

Nii olikos se meidän esittelypino vielä jossain?

crabu-87 17+1

Vierailija

Täällä pakki senkun kasvaa, mutta kunnon liikkeitä odottelen. Hieman olen liikkeistä välillä huolissani koska tässä vaiheessa esikoisesta tuntui jo selviä liikkeitä. Jossain vaiheessa oli jo jotain möyrimistä, mutta nyt en saa selvää mistään. Mites muilla? Joko massussa sätkitään?

Muuten ei ihmeempiä. Kesää odotellessa kävin ostamassa kesähepeneen. Löysin mustavalkean mekon. Enpä olekaan mekkoja juuri elämässäni pitänyt, mutta yllättäen oli ihan hauskan näköinen päällä - maha on tietty paras juttu :D

Kohta on taas neuvola ja parin viikon päästä rakenneultra. Niitä odotellessa.

Mukavaa viikkoa masuille!

Sirilii 16+2

Vierailija

Mukavaa viikonloppua!

Meillä tänään kuopuksen 1v synttärit! Kummit kävivät jo ja vielä tulee vieraita piakkoin. Täytekakun väsäsin piiiitkkäästä aikaa itse ja ihan ok tuosta tuli.

Miehellä on ens perjantaina työhaastattelu ja pitäkää peukkuja että saisi sen. Olis sitten muutto edessä :) Ja olis mukava juttu.

Oma olo hyvä ja masu kasvaa.

Ens viikko alkaisi kahdella yövuorolle (!!) ja ei kyllä millään jaksaisi. Iltaisin iskee kamala väsymys että hirvittää ihan kuinka sitä hereillä pysyisi. Ja kun on vielä kyse hoitoalasta niin vastuu on valtava kun yksin joutuu valvomaan ja vastaamaan 30 asukkaasta. Huh. Tekisi kyllä mieli hakea saikkua ettei tarttis

mennä.

Synttärihumussa AIHA ja 3 taaperoa sekä rv 16

PS. Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija

Eilen illalla kun sängyssä yritin unta saada tuntui sitten ne ekat potkut!!

Ajattelin ensin että on vaan suoliston muljua mutta kunnon potkut kyllä erotti. Omaan oloon ei muuta uutta.

Pojalla on tänään leikkikoulussa synttärikemut yhdistettynä nyyttikesteihin. Vietetään sen takia ajoissa kun on vika leikkikoulupäivä tänään ja ei muuten saisi tuon porukan kanssa juhlittua. Muutenkin on joka vuosi noi synttärit pieni murheen kryyni kun on syntynyt juhannuksena niin arvatkaas kuin moni kaveri on silloin maisemissa???!! Vietetään yleensä niitä muutenkin etuajassa.

Esikoisen koulun kevätjuhlakin olis huomenna! Ekat sellaiset ja itku tulee varmasti kun suvivirsi alkaa. Niin on ollu jo päiviksenkin juhlissa. Ei sitä koululaisena silloin itkeny vaan kun on omat/sukulaisten/tuttujen lapset kyseessä niin kyyneleet valuu.

Ikkunatkin pesin toissa päivänä sisältä jo toisen kerran tänä vuonna mutta kummasti oli ilmestyny noita käden jälkiä joka ikiseen. Sanoin kyllä nyt että seuraavan sotketun ikkunan pesevät lapset!!!

Kaunis ja lämmin päivä tulossa taas joten pyykkikone laulaa koko päivän :)

Hyviä vointeja kaikille ja auringon lämpöä!

Moschino rv 17+1

Vierailija

Kiva kuulla etten ole ainut jolla kovaa päänsärkyä,vaikka sitä ei kyllä kenellekkään toivo sillä on meinaa todella inhottavaa..

Olen uusi sivulla ja olisi kiva kuulla mistä päin kukakin on yms..

Itse olen jyväskylästä,odotan ensimmäistä ja olen 20- vuotias.

Leila rv16+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat