tykytystä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Olen 8 viikolla raskaana ja mulla on ollut muutamana päivänä tykytystä varsinkin rasituksessa. Tuntuu tosi inhottavalta, kun sydän hakkaa niin tiheään. Kärsin myös kovasta väsymyksestä ja pahoinvoinnista. Onko muilla tykyttelyä? Muistelisin kyllä, että raskaana ollessa voi olla helposti rytmihäiriöitä.

Kommentit (2)

Vierailija

seka tihealyontisyys etta muut "vaarattomat" rytmihairiot raskaanaolevalla, itsellakin on ollut joka raskaudessa. Tihealyontisyydesta sen verran etta jos pulssi ei ole paljoa yli 100/min ja olo on muuten normaali (eika ole esim. hengenahdistusta tai puristavaa tunnetta rinnassa) niin todennakoisesti ihan vaan lievaa sinustakykardiaa, joka on ihan vaaratonta. Tietysti jos yhtaan huolestuttaa, kannattaa ottaa yhteytta neuvolaan, voivat lahettaa EKG:hen katsomaan etta kaikki on kunnossa.

Vierailija

Kolmatta odotan aika samoilla viikoilla kanssasi ja kaikista kolmesta on vastaavaa ollut. TODELLA epämiellyttävää ja hivenen pelottavaakin. Jostakin luin, että kun verenkierto ja virtaukset lisääntyvät, ni sydän joutuu tekemään enepi työtä ja ennenkuin on tottunut työhönsä, ni voi tuntua vastaavaa. Esikosta olin kolussa vessan lattialla melkein tajuttomana, kun otti niin koville pumppaus. Mutta esikko on jälkeen päin isosti lahja, koska minulla todettiin verenkiertohäiriötä ja esikosta oli vielä raskausmyrkytys. Kuopuksesta oli sitten jo lääkkeet päällä ja homma miedonpaa. Nyt kolmosesta viimeisestä villahoususta melkoiset pahoinvoinnit ja taas tuo tykytys..:(

Paljon jaksamista sinulle ja lepäile tiuhaan pikku huilit, ni sillaiten tuntuu itselläni ainakin, että jaksaa tasasemmin.

UN

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat