Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tää nyt on, rv36

Vierailija

siis alkaa oikeesti olla huumori loppu. jo viikon ajan valvonut joka ikinen yö neljään asti, kun illalla samantien sänkyyn menon jälkeen alkaa supistukset, ovat kipeitä eikä siinä sitten mikään auta, suhteellisen säännöllisesti niitä tulee tuonne neljään asti ja sitten loppuvat kuin seinään?!?!

Esikoinen siinä sitten heräilee seitsemän pintaan ja nyt alkaa oikeesti väsyttää.

Päivällä ei supistele juuri lainkaan.

ONKO kellään kokemuksia, esikoisen kanssa ei ollut mitään tälläista vaan viikolla 37 alkoi kipeät supistukset eräänä aamuna ja esikoinen syntyi samana iltana.

Nyt näitä kipeitä on siis katottu jo viikko ja vain öisin eikä silti vauvaa kuulu.?!?!

Kommentit (5)

Vierailija

aivan samanlailla kipeiden suppareiden kanssa meni joka yö vajaat pari viikkoa...

yhtenä yönä ne supparit loppuikin taas hetkeksi, kuunnes heräsin niihin taas ja samantien alkoikin ponnistuttaa, hyvin olivat avanneet paikat ja sairaalaan mentiin vain "ponnistamaan lapsi ulos"... Ehkä kannattaa käydä näyttämässä, onko kuinka auki paikat? Tai sitten vaan mennä sairaalaan, jos supistukset muuttuu todellakin säännöllisiksi ja tiheiksi? Enpä tiedä, kun minä lähdin kaikista kolmesta vasta sitten, kun en voinut enää olla kotona ja vauvat syntyi heti sairaala sängylle päästessäni...

Vierailija

kiitos kohtalotoverit!

minä jo kauhuissani mietin että mitä jos nää ei edes tee mitään, että kärvistelenkö aivan turhaan.

Valmis olisin kyllä jo lähtemään, mutta katsotaan montako yötä tässä vielä pitää pettyä...

Vierailija

Kipeämpiä olivat, mutta ei suinkaan vielä synnytyskipuja.

Jos mietityttää niin mene synnärille.

Mulla oli säännöllisiä suppareita vaan päivällä, yöllä loppui.

Sinuna en kyllä ajattelisi liikaa suppareita. Omat paikat oli kolmatta saadessa tosiaan vielä vesien mennessä rv 38+ raakana ja kanavaa jäljellä. Kolme päivää piti kypsytellä ja katsella tooooosi napakoita suppareita sairaalassa vaikka supparit oli ollu viikkoja jo kipeitä. ;)

Puhumattakaan suppareista jokka alkoi kun pääsi aktiivivaiheeseen ja saliin. Eli noista "kipeistä" suppareista ei voi sanoa mitään. Samaten jos supparit loppuu niin tilanne nollataan aina vartin tauon jälkeen.

Paras kun menet näytille etkä pety ihan täysin.

Vierailija

reilun viikon noita ihanuuksia kesti, en siis todellakaan voinut nukkua ja valvoin ja kävelin ja kärvistelin, aamulla eikä päivällä supistellut ollenkaan, mutta mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin ;), kun sitten alkoi oikeasti tapahtumaan, tyttö oli maailmassa tosi nopeesti ja kivuttomasti. Nuo yösupistelut tekivät työtä kuitenkin ja avauduin synnytyksen käynnistyttyä nopeesti. Koko homma sairaalassa kesti muutaman tunnin.

Vierailija

38, kaksi ja puoli viikkoa ennenkuin tyttö syntyi! Ja olin ihan loppu ton jälkeen. Pystytkö mitenkään lepäämään päivällä? Tsemppiä sulle, koita jaksaa jotenkin, sääliksi kyllä käy.

Uusimmat

Suosituimmat