Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen on huono sängyssä?

Vierailija

Olen alle nelikymppinen eronnut nainen. Hoikka, ihan kivan näköinen. Olin edellisessä parisuhteessa lähes 20 vuotta. Ja koska sitä ennenkin seurustelin useamman vuoden, minulla on ollut kaiken kaikkiaan viisi eri partneria (joista kolme ensimmäistä teinipoikia :)

Nyt olen alkanut epäillä, että olen tosi huono sängyssä. Entisen miehen mielestä olin ihan täysi nolla, hän muistutti siitä lähes päivittäin. Nyt kun tapasin yhden potentiaalisen, upean miehen, johon olin aivan hullaantunut, se hävisi heti kun oli ekan kerran ollut seksiä.

Millainen nainen on huono? Sanokaa tuntomerkkejä niin voin pohtia lisää, olenko sellainen?

(ja märehtiä tätä surkeuttani vielä lisää...)

Kommentit (11)

Vierailija

Sinä varmaan törmäsit panomieheen joka halusi vaan kerran. En voi kuvitella että olet jotenkin huono sängyssä jos yrität parhaasi ja olet vielä urheilullinenkin. Ei seksi ole mitään sirkustemppuja. Miehen reaktioita kuuntelemalla oppii mistä se tykkää. Maailma on täynnä naisia jotka ei edes viitsi ajatusta uhrata sille miten miestä miellyttää mahdollisimman paljon. Kunhan levittävät jalkansa ja luulevat että se riittää. Toivon että löydät hyvän miehen. Kuulostat kuvauksen perusteella ihan hyvältä naiselta.

m40+

Vierailija

Nyt voin miettiä tuota. Kankeako? Notkea kuin norsunpoika, se eksä taisi sanoa. Olen kyllä urheilullinen, mutten mikään voimistelija. Passiivinen en ole, estoinen olin 20-vuotiaana, mutten nykyään. Laiska ehkä entisen kanssa, mutta en uuden...

Rakastan kielisuudelmia ja nuolen miestä mielelläni joka puolelta (no okei, en pepusta tai varpaanväleistä), ja jos rintojani nuollaan, saan orgasmin välillä pelkästään siitä, tai ainakin läähätän nautinnosta... Mutta ehkä en osaa tarpeeksi hyvin käsitellä miehen kalua käsillä ja suulla, kun haluaisin vain pitää sen sisälläni :)

Tää on oikeasti vähän vaikea asia, sillä kun se on kahdenvälinen juttu niin uskoako sitä eksää vai ei. Ei kukaan uusi partneri sanoisi kuitenkaan mitään hyvyydestä tai huonoudesta oikeasti.

Ap

Vierailija

on estoinen ja passiivinen. Ja siihen sitten päälle huonosti pestyt ja ehkäpä väljätkin paikat.

Mitä tuohon alkustooriin tulee, niin ei tuon yhden "upean" miehen vuoksi sinun kannatta vielä mitää johtopäätöksiä tehdä tai maatasi myydä; Saattoi yhtähyvin olla alunperinkin vain yhden panon perään tai toisena vaihtoehtona innostuit liikaa eikä se mies ehkä vielä halua vakkarisuhdetta.

Vierailija

on sellainen joka ei tee sängyssä mitään, makaa ja odottaa että mies tekee kaiken.

Mun miesystävä on ihan ihmeissään mun kanssa sanoo että ei hällä oo koskaan ollut tällaista naista :) Mä liikun alla ja päällä, vastaan liikkeisiin ja koskettelen olen aktiivinen haluan ja saan haluamani

Vierailija

Koska seksihän on kahdenvälinen juttu, ainakin mun mielestä..? No, kankea, passiivinen, estoinen, laiska ja sellainen joka ei osaa heittäytyä mukaan vaan on varautunut. Sellainen on huono oli sitten varmaan mies tai nainen.

m40+

Vierailija

on sellainen jolla on hyvä olla omien korvien välissä ja nahkojen sisällä, eli joka on sinut itsensä kanssa?? Ei mieti sängyssä eilisiä tiskejä, kauppalistaa, eikä omia läskejä tai riipputissejä, ei ne ukot niitä huomaa siinä huumassa kuitenkaan.

Terve itsetunto ynnä oma aktiivisuus ja innostuminen seksistä ja kaikesta siihen liittyvästä on varmasti ne tärkeimmät asiat, kaiken muun voi opetella jos halua vain löytyy. Jos murehdit jo valmiiksi minkälainen olet miehen mielessä ja silmissä, vaikea uskoa että olet kovin aktiivinen ja innostuneen oloinen??

Olet varmasti ihan hyvä mutta kaikilla meillähän on aina vielä vähän parantamisen varaa....=D

Vierailija

Minulla oli se pitkäaikainen parisuhde henkilön kanssa, joka levitti pahan olonsa minuun ja sai epäilemään kelpoisuuttani naisena ja ihmisenä, se vaikuttaa väistämättä itsetuntoonkin. Eli mieleen tulee epäilyksiä siitä, olenko todella niin viallinen.... En siis ole itse miettinyt kauppalistoja tai hävennyt jotain fyysisiä ominaisuuksiani.

No, täytyy vaan reippain mielin mennä eteenpäin ja toivoa, että kohdalle tulisi joku sellainen, jolle kelpaisin sellaisena kuin olen :)

Ap

Vierailija

se joka haukkuu toista huonoksi sängyssä on luultavasti itse sitä. Kahden välinen juttu se kuitenkin on. Olen tietääkseni hyvä sängyssä, exäni oli kaikkeen muuhun minussa tyytymätön, mutta ei seksiin ja nyt eron jälkeiset miehet ovat kiitelleet vuolaasti. Tässä joitakin kohtia, joita naisena olen huomannut miesten mieltymyksistä..

Olen ensinnäkin todella innostunut seksistä ja haluan sitä paljon, enkä kaipaa mitään ihmeempiä suostutteluja tai pelejä, toisaalta rakastan flirtata ja vihjailla ja pukeuden seksikkäisiin alusvaatteisiin, stay uppeihin ym. Osaan kertoa miehelle mitä haluan ja saan helposti orgasmin, mikä luultavasti nostaa miehen itsetuntoa ja lisää samalla nautintoa ja tyytyväisyyttä minuun. Pidän seksistä peilin edessä ja valot päällä, monille miehille se visuaalisuus on tärkeää ja vaikka itse olen kaukana täydellisestä kropaltani, olen päättänyt että en estoile siitä seksin aikana. Rakastan suihinottamista, joten sitä saa minulta paljon ja monta kertaa ja kesken yhdynnänkin. Tässä on vain se miinuspuoli omalta kannaltani, että taidan olla niin hyvä, että moni mies ei sitten paljon muuta haluakaan, eli päädyn viettämään pitkät tovit tässä hommassa ;) olen aloitteellinen, kehun ja kannustan ja puhun seksin aikana, jos vaikuttaa siltä että mies pitää siitä. Kyselen myös erikoismieltymyksistä, minne saa sormet laittaa ja minne ei, miten palleja käsitellään jne, koska näissä on paljon vaihtelua miesten välillä ja mikä toimii yhden kanssa ei toisen kanssa, sama koskee runkkaamista ja suihinottoakin luonnollisesti. Seksi on muutakin kuin se yhdyntä, minusta on ihana hivellä toisen ihoa ja muitakin alueita kuin niitä ilmeisimpiä.

Minusta hyvä seksikumppani haluaa tietää miten toinen tyydytetään ja toimii sitten niin ja ilmaisee mitä itse haluaa ja näyttää ja kertoo nauttivansa, jotta toinen sitten rohkaistuu niin tekemään. Onnea matkaan, 40v nainen on kuulemma parhaimmillaan :) itse vasta sinne tulossa

N34

Vierailija

Millainen nainen on huono sängyssä?

Estoinen, kaavoihinsa kangistunut, poissaoleva. Nainen, jonka mielestä on vain yksi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä.

Ja siitä sitten on pidettävä kiinni. Aina.

Nainen joka ei antaudu seksiin, vaan pelkää kasvojensa/kontrollinsa menettämistä. Kova kontrolli päällä, ei osaa heittäytyä tilanteeseen. Täysin äänetön.

Kaikkien ei ole helppoa puhua, mutta on muitakin tapoja osoitta mistää pitää.

Nainen, joka jättää kaiken vastuun miehelle.

Millainen nainen on hyvä sängyssä?

Osaa pelata tilanteen mukaan.

Sellainen, joka ottaa selvää, mistä toinen pitää.

Ymmärtää että kaikki miehet eivät pidä samoista asioista. Miettii paitsi miehen nautintoa, myös omaansa. Näyttää mistä pitää. Sanoo sen vaikka, moni mies tykkää sanoista...

Ymmärtää että on erilaisia tilanteita ja erilaisia haluja eri kerroilla, aivan kuten miehenkin tulee ymmärtää tämä.

Ymmärtää seksi merkityksen. Se on tärkeä asia parisuhteessa.

Eräs entinen tyttöystäväni kertoi että hänellä oli ollut sopimus poikaystävänsä kanssa siitä, että jos toinen halusi, ja toinen ei, niin haluava osapuoli sai suuseksiä. Yleensä se haluttomampikin osapuoli aina sitten innostui.

Lopuksi:

En ole kovin moneen sellaiseen naiseen törmännyt, joka olisi huono sängyssä.

Osa on valmiimpi oppimaan, osa on estojensa vanki, ja rutiineistaan kiinni pitävä.

Mukavien ihmisten kanssa seksikin yleensä on mukavaa.

Miehen on otettava oma vastuunsa tässkin asiassa, kyse on kuitenkin Aina yhteispelistä, ja usein seksistä henkilön kanssa, josta pitää. Ja silloin täydellisyys ei ole ehdoton vaatimus.

Ota iisisti.

Mies, 47v, n. 30 partneria

Vierailija

Exäsi kuulostaa siltä, että hänellä ei ollut kaikki kohdallaan. Älä turhaan mieti, jos hän on joskus purkanut sinuun pahaa oloaan. Tiedän, se voi olla helpompi sanoa kuin toteuttaa.

Miehiltä olen kysellyt, mikä naisesta tekee hyvän sängyssä. Kuulemma kiihottunut ääntely ja estottomuus ovat valttia. Samoin se, että haluaa opetella, mistä mies tykkää. Tuskin kukaan nainen osaa aivan ensimmäisellä kerralla lukea miehen ajatuksia sängyssä - tai toisinpäin - mutta jos seuraa reaktioita tai vaikka kysyy, mistä toinen tykkää, onhan se merkki siitä, että välittää toisenkin osapuolen nautinnosta.

Naisena sanoisin vielä, että seksi on minulle erittäin tärkeä osa parisuhdetta ja jos seksi ei toimi, suhdetta on turha jatkaa. Mutta en suinkaan jättäisi miestä heti ensimmäisen kerran jälkeen vain siksi, että hän on esimerkiksi kokematon. Sen sijaan, jos mies jo ensimmäisellä kerralla antaa itsestään sen kuvan, ettei häntä edes kiinnosta tuottaa nautintoa myös minulle, teen tietyt johtopäätökset ja panen miehen kiertoon.

Joten sanoisin, että kunhan vain asenteesi on kohdallaan, jo se tekee sinusta hyvän seksikumppanin. Siltä pohjalta on hyvä jatkaa eteenpäin ;)

Uusimmat

Suosituimmat