Kuinkahan moni kärsii tänä jouluna näin :( ? Ote iltalehdestä.

Vierailija

Yleensä joulu on hälytysten puolesta rauhallinen. Eniten työllistävät kotihälytykset, jotka eivät juuri koskaan ole kaunista katsottavaa. -Toivoisin etten tänä jouluna näkisi perhettä, missä isä riehuu täydessä kännissä ja äiti ja lapset lähtevät ulos karkuun. Kunpa ihmiset ajattelisivat alkoholinkäyttöään ja tarjoaisivat lapsilleen hyvän joulun.

Lähes jokaisena aattoyönä partio vierailee myös kodissa, jossa lapsi viettää joulua yksin kotona. -Ensisijaisesti me pyrimme turvaamaan lapsille hyvän mielen. Sitä haluaisi, että rauhan ja yhdessäolon juhlassa ihmisillä menisi hyvin, mutta näin ei aina ole. On harhakuvitelma, että kaikilla lapsilla olisi hauska joulu.

Kommentit (5)

Vierailija

Av-mamma juo vain yhden viinilasillísen, siis todellakin vain yhden lasillisen viiniä loput kaadetaan viemäriin. Mieskin juo vain yhden saunakaljan. Ja senkin vain sen takia että sillä kasvatetaan lapsia.

Vierailija

Kaupassa käydessäni kuinka äidit ja isät lasten kanssa ostivat kaljaa ynm. isot määrät ja lapset mukana kaupassa. Muuta ei ostettu. Isosta kaupasta oli ehkä muut ostokset ostettu ja myös sitä alkoholia. Pitää vaan aina hakea täydennystä vielä lähikaupasta, ettei varmasti lopu kesken.

Asutaan kerrostaloalueella jossa kauppakin sijaitsee. Täällä on paljon alkoholisti perheitä ja lapsetkin aloittaa itse monesti jo ala-aste iässä viikonloppu kännäämisen.

Meidän rapussa on ollut onneksi rauhallista tänä jouluna.

Vierailija

Olen itse saanut elää elämäni sellaisessa lintukodossa, että minun on vaikea ymmärtää näitä juttuja jonkun toisen todellisuudeksi. Voi pikku kullat, noita lapsiressukoita!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat