Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuumeessa kotona, töistä soitettu pari kertaa

Vierailija

sillä välin kun nukuin. Onko mielestäsi mun oltava tavoitettavissa?

Kommentit (7)

Vierailija

Olen vastannut kaikkiin puheluihin, koska tiedän ettei kukaan minulle huvikseen tässä tilanteessa soittele. Olen kuumeessa kuudetta päivää, joten väkisinkin töissä alkaa tulla eteen tilanteita, joissa tarvitsevat apuani.

Ei kai kenenkään ole "pakko" olla sairauslomalla tavoitettavissa, mutta en ymmärrä miksi vaikeuttaisin työkavereitteni hommia. Saavat reppanat jo nyt tehdä minunkin hommani. Niin ja jaksanhan toisaalta myös roikkua av:lla, joten tuskin tässä kuolemantaudissa ollaan.

Vierailija

niin ei sinun tarvitse olla tavoitettavissa. Meillä soitellaan heti perään jos olet parikin minuuttia myöhässä, joskus sattuu lääkäriaika olemaan juuri silloin kuin työvuoron pitäisi alkaa eikä siis heti voi ilmoittaa.

Vierailija

Eli en vastaa puhelimeen enkä lue maileja. Tekstarit luen ja harkinnan mukaan vastaan.

Jos makaan pari päivää kuumeessa niin se ei firmaa kaada! Ja jos kaataa niin firma on ollut jo kyllä enemmän kuin rappiolla saikulle lähtiessä =)

Vierailija

"häiritä" sairaita työkavereita tekstiviestein, jos kyseessä on todella joku niin tärkeä ja urgent asia, että se ei voi odottaa sairastajan töihin paluuta.

Uusimmat

Suosituimmat