onko kellään ollut etovaa oloa ja tunnetta että päässä heittää ennen plussaa jo

Vierailija

viikkoa ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää (29 vrk/kierto) olo oli etova. Mietin ihan samaa, onko mahatautia vai olenko raskaana. Tein testin 23.12, viikkoja 4+1. Ja kiertävä olo jatkuu...

Kommentit (12)

Vierailija

Ensimmäistä odottaessa kaikki oireet reilua viikkoa ennen plussaa! Huono olo, vihlova alamaha, vilunväristykset, turvonneet ja arat sekä luumunpunaiset rinnat. Plussatesti oli siis jo melkein turha:)

Vierailija

Kiinnitin huomioini tohon huimaamiseen,kun en ole ennen sitä mieltänyt raskausoireeksi.Mulla on siis ollut jo kuukauden päivät ajoittaista huimaamista ja pahoinvointia,niskojen syyksi olen sen laittanut.Välillä on kyllä tullut mieleen,et jos kyse olisikin jostain paremmasta,varsinkin kun kaikki kyselevät raskaudesta,kun kuulevat oireet.Menkat siis olivat viimeksi kyllä,mutta loppuivat jotenkin lyhyeen,joten en ole juurikaan ajatellut sitä mahdollisuutta.Kuitenkin herkutkin välillä tökkivät,joten kai sitä taas kerran täytyy rahansa haaskata testiin ja kokea pettymys.Mutta saapahan varmuuden,eikä tule tota buranaa vedettyä enempää,jos siellä jotakin olisikin.

Vierailija

oon kummastakin tuntenut ennen plussaa että raskaana olen. Huono olo,tajuton väsymys yms. ainakin viikkoa ennen kun kuukautisten ois pitänyt alkaa.

Vierailija

Voisinko olla raskaana? Vain yksi suojaamaton kerta ovulaation aikoihin reilu viikko sitten. Menkkojen pitäisi alkaa 31 päivä. Nyt menkkaoireita: rinnat kipeät ja turvonneet, hirveä väsymys, ajoittain etoo, mutta myös alavatsassa tuntuu koko ajan siltä, että kohta vuotaa..

Vierailija

Itellä oli viimeksi kuukautiset joulukuun alussa ja nyt tuntuu siltä ja mietin että onkohan mahatautia vai voisikohan olla jo raskauspahoivointia. osaisiko joku vastata.Vauvaa kyllä yritetään.....oksentanut en vielä ole. Mahatautia ei ole ollut lähipiirissä liikkeellä nyt.

Vierailija

ennen plussaa vilunväristyksiä, flunssaista oloa ja juuri tuota päässä heittämistä eli selvää huimausta. Onnea mahdollisesta raskaudestasi :)

Vierailija

johtua raskaudestakin. Nyt kun söin niin meni ainakin etova olo ohitse. saa nähdä alkaako se jossain vaiheessa taas.Eilenkin huippas aika kovasti mutta ei ollut pahaolo silloin. saa nyt nähdä. Toivotaan parasta!

ap

Vierailija

mullakin ennen testiä. testitulos ei siis yllättänyt, jos ois ollu negatiivinen tulos olisin ollut tod. huolissani terveydestäni. Oih, kylläpä taas herkisti muistella noita aikoja. Uudestaan raskausoireita odotellessa, toivottavasti pian tärppää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat