Ukko saatana ei osaa edes perunoita kypsiksi keittää

Vierailija

oma on vikansa kun anoppi saa puoliraakoja perunoita syödäkseen. Minä en tee asialle mitään

Kommentit (14)

Vierailija

ja anopille kehun että hänen jouluateriansa on poikansa laittama. Tosin anoppi taputtaa vaan nössöpoikaansa päähän ja halveksii minua kun en hänen lapselleen ruokaa laita.

Tortutkin taidan laittaa ukon leipomaan, vaikka se onnistuu kyllä valmistaikinankin pilaamaan ja tarjoilee raakoja torttuja

Vierailija

neuvokaa, arvon korkeutenne, tai nielkää kiukkunne. Meidänkö (tai anoppisi) vika on se, että sinä olet valinnut mieheksi jonkun, jota arvostat kuin paskaa uima-altaassa.

Vierailija

mun nurkkiin pyörimään vaikka siitä yhdenillan hoitoa suunnittelin. Ukko saa olla kuvioissa sen takia että se antaa mun tehdä mitä haluan, eikä mun tartte koskaan siivota ja saan nukkua vaikka klo 14 ja pakotan ukon heräämään klo 7 lapsen kanssa, oli arki tai pyhä

Ukko antaa mun tehdä ihan mitä vaan eikä vaadi multa koskaan mitään. siksi se saakin olla kuvioissa mukana.

Vierailija

lähden heti lapsen kanssa omille kämpilleni, jossa on siivottu viimeksi elokuussa. Paitsi ehkä pyykkiä ja astioita on vähän pesaistu.

Mulle ei miehet sanele mitään ehtoja eikä määräyksiä. Tai sitten ukko ei näe lastaan pitkään pitkään aikaan.

Nyt alan katsomaan dvd-elokuvaa ennenkuin anoppi tulee pilaamaan senkin ilon

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat