Työkaverin mummovaimolla on ihme mielipiteitä

Vierailija

Ei esim. uskalla koskea jouluna graavikalaan, mutta tupakkaa polttaa.

Ja tosiaan, kun monet moittivat nuoria äitejä huonoiksi, tämä mamma on jo 42 vuotias.

Kommentit (11)

Vierailija

Siis 42v on mummo???

Itse tiedän montakin nuortaäitiä, jotka surutta tupakoivat! Ja mikä ihme on, ettei uskalla syödä graavikalaa? Kyllä niistä matoja voi saada, ellei muutakin. Monet ulkomaalaiset pitävät raa'an kalan syömistä todella kuvottavana. Itseäni on kyllä huvittanut joidenkin suomalaisten suhtautuminen sushin syömiseen...

Ja muuten, itse olen 42-vuotias, joskin poikkeuksetta ihmiset luulevat minua 10 vuotta nuoremmaksi. Vastaavasti tunnen useita itseäni nuorempia, jotka käyttäytyvät kuin olisivat jo todella vanhoja...

Ikä on suhteellista, eikä kyllä nelikymppinen nykyaikana ole vanha.

Vierailija

Itsekin litkin päivässä litra tolkulla vihreetäteetä, kun luulin ettei siitä ole mitään haittaa. Vakuumipakattua graavikallaa en syönyt.

Vierailija

Eiköhän 42-vuotias jo tiedä, ettei hän pidä graavista kalasta ja jättää sen takia syömättä. Ja ihan totta, kaikki 42-vuotiaat ja jopa vanhemmat eivät ymmärrä parastaan ja lopeta tupakanpolttoa.

Vierailija

joka vetää tupakkaa kuin korsteeni ja työpaikan kahvipöydässä motkottaa, että työpaikalla on varmaan homeongelma, kun niin yskittää... ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat