Alapää haisee kalalle. Mitä lääkkeitä voisi käyttää?

Vierailija

Kaikki gyneasemat ovat kiinni ja lääkäritkin aika saanta saaliillaan ja nyt iski tämmöinen vaiva. Mikä lääke voisi olla hyvästä? Onko lääkäriä paikalla? Jos löydän kotiapteekista Starogyniä tai peräti Flagyliä, niin aloitanko käytön ja menen sitten maanantaina gynelle?

Jos jollain on kokemusta, niin mitä ne lääkärit ovat määränneet?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mutta sitä varten on kyllä apteekissakin sellaista pesunestettä joka on tarkoitettu intiimihygieniaan. PH on värkille sopivampi kun tavallisessa saippuassa.

Itse käytän kyllä ihan vaan sitä vettä.

Vierailija

Hoituu vain antibioootilla.Itse aloittaisian Flagylin, jos on voimassa olevia lääkkeitä (kts.päiväys) ja menisin ma lääkäriin, mutta sulla on oltava koko viikonlopun yli niitä eli 6kpl j amiksi sulla olisi, koska jokainen kuuri pitää aina syödä loppuun ,mutten sulle tulee erityisharmillinen tulehdus ajan pitkään, johon ei tehoa kuurit!!!!

Etkö voi mennä yksityiselle?

Vierailija

Flagyl, jota mulla olisi ollut 5 puikkoa eli olisi siis riittänyt maanantain lääkäriin asti, oli mennyt vanhaksi. Sain Flagylin sekä puikkona että suun kautta, koska lääkäri katsoi, että vaarana on että leviää muuallekin, kun tämä tulehdus on tullut mulle taas siitä, että poskiontelontulehdukseen määrätyt lääkkeet olivat tappaneet hyvät bakteerit tuolta alapäästä. Tämä kuuri taas varmaan aihettaa sitten hiivan, joten melkoinen ketju tulee yhdestä poskiontelotulehdukseen määrätystä antibiootista.

Vierailija

Lainaus:

siitä viimeistään menee bakteerikanta sekaisin

suurin osa pesaa varmasti samalla saippualla millä muunkin kropan..

itse lactoline nestesaippualla

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat