Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tänään synttärit eikä juuri kukaan muista sitä :(

Vierailija

tiedän pienen lapsen, jolla jouluaattona synttäri- ...hänkin suree, kun saa yhdet lahjat

Kommentit (11)

Vierailija

Joo voi olla lapsellista tuntea mielipahaa tällaisesta...

Mutta olen tänään jutellut puhelimessa siskoni, isäni ja äitini kanssa eikä kukaan edes onnitellut tms.

Mies sentään onnitteli ja antoi lahjaksi kakun, viinipullon ja ruusun. Kaikki lapset antoivat minulle yhden ruusun.

En olisi muuta odottanut, kuin muistamisen.

Ja ikää tuli täyteen 32.

Vierailija

Kun täytin 40 esimieheni töissä oli hommannut skumppapullon ja se oli tarkoitus juoda yhdessä palaverissa, mutta koska olinkin kotona hoitamassa sairasta lasta sinä päivänä, niin kukaan ei muistanut vaikka täytin pyöreitä vuosia.

Seuraavana päivänä sanoin miehelleni (joka siis ei ollut suostunut jäämään sairaan lapsen kanssa kotiin), että sen vika, kun kukaan ei muistanut mua synttäripäviänä.

Oikeesti ei kyllä harmittanut, enempi nauratti.

Itsekään en ole mikään synttäri-ihminen.

Vierailija

Eikä itselläni ainakaan ne lahjat ole tärkeitä, vaan hyvä olo tulee siitä, että toinen on muistanut!

Tänä vuonna äitini ei vaivautunut onnittelemaan, useana vuonna on pari viikkoa aiemmin saattanut kysyä, koska leivon kakun että tulevat sitten syömään. Eikä se tietenkään riitä, että on kakku, kun pitää olla myös jotain suolaistakin... Tänä vuonna ei siis minkäänlaista noteeraamista. No, se on vain äitini, häneltä voi odottaa melkein mitä vaan. (Ei esim. tullut häihini, kun ei huvittanut laittautua...)

Mieheni on joinakin vuosina muistanut minua karkkipussilla ja kukkakimpulla :) Eli ei sen rahallisella arvolla ole niin väliä.

Vierailija

Mulla kans joulunaikaan synttärit, isällä jouluaattona. Useilla kavereilla ja tutuilla myös ja sama kokemus kaikilla. KUKAAN ei muista synttäreitä ja lapsena oli turha toivoa synttärilahjoja. Oispa ollu kiva juhlia synntäreitä nimipäivänä, sillä ne on aina jääneet jouluhumun alle :-(

Vierailija

Itsellä on myös kaveri kellä on synttärit joulupäivänä. Meinaa helposti unohtua kuulemma onnittelut muilta ihmisiltä joulun takia.

Joka tapauksessa: hyvää syntymäpäivää! :)

Vierailija

Tässä joulun tohinassa varmaan helposti unohtuu synttärit.

Meillä muutenkaan ei enää muisteta (itekin 32 täytin), taitaa mennä sukulaisten energiat lasten (3kpl) synttäreiden muistamiseen.

Uusimmat

Suosituimmat